تقدیر رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم از فعالیت‎های ایکنا
کد خبر: 3737568
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

تقدیر رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم از فعالیت‎های ایکنا

گروه فعالیت‏های قرآنی ــ رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم از فعالیت‎ها و خدمات قرآنی دانشگاهی خبرگزاری ایکنا در قم تجلیل و تقدیر کرد.

تقدیر رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم از فعالیت‎های ایکنا
به گزارش ایکنا از قم، دکتر محمد نادری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم ظهر امروز با حضور در ساختمان ستاد جهاددانشگاهی واحد استان قم از فعالیت های دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا بازدید کرد.
وی در این مراسم که به عنوان تبریک روز خبرنگار انجام شد با اشاره به خدمات مناسب خبرگزاری ایکنا در پوشش برنامه های قرآنی در استان قم گفت: این خبرگزاری درزمینه پوشش برنامه های قرآنی دانشجویی به خصوص جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که دبیرخانه آن در قم حضور دارند فعالیت های شاخصی را ارایه کرده است.

در این مراسم علی فرج زاده سردبیر خبرگزاری ایکنا در قم با اشاره به خدمات این خبرگزاری در زمینه رشد فعالیت های قرآنی، پوشش فعالیت های قرآنی، تقدیر و تجلیل از شخصیت ها و اساتید پیشکسوت قرآن، بررسی مشکلات جامعه قرآنی و.... به ارایه گزارشی در این زمینه پرداخت.
در این مراسم که با حضور دکتر محمد حیدری و علی حسینی رئیس و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و مدیران دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا برگزار شد، فعالیت های دو خبرگزاری تشریح و بر لزوم افزایش همکاری های این دو نهاد علمی کشور تاکید کرد.
انتهای پیام

captcha