مردم اسیر جنگ روانی دشمن نشوند
کد خبر: 3737627
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

مردم اسیر جنگ روانی دشمن نشوند

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار اصفهان گفت: دشمنان بعد از انقلاب شدیدترین توطئه‌ها، جنگ‌ها، تحریم‌ها و فشارها را وارد کردند و امروز نیز باید تلاش کنیم اسیر جنگ روانی دشمن نشویم.

استاندار اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در سمینار مشترک فرمانداران و ائمه جمعه استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و معاونین سیاسی و اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قبل از انقلاب هر چه توانستند انجام دادند و بعد از انقلاب نیز شدیدترین توطئه‌ها، جنگ‌ها، تحریم‌ها و فشارها را وارد کردند و امروز نیز باید تلاش کنیم اسیر جنگ روانی دشمن نشویم.

وی با بیان اینکه بسیاری از تبلیغات مسموم شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها جنگ روانی دشمنان است، افزود: دشمن دائما در حال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه جامعه باید مواظب باشد تا اسیر تحریکات و تبلیغات مسموم دشمنان نشود، گفت: باید بدانیم که دشمنان هیچ‌گاه خیرخواه ملت و مردم ایران نبوده‌اند و باید در شرایط امروز با وجود طراحی‌های دشمنان دقت و هوشیاری لازم را داشته باشیم.

مهرعلیزاده با بیان اینکه مردم نباید دروغ‌ها و طراحی‌های دشمنان را باور کنند، تصریح کرد: معدودی از افراد متاسفانه در شرایط فعلی زمینه را برای سودجویی و منفعت بیشتر فراهم می‌بینند که باید مردم هوشیار باشند و با آنان برخورد کنند.

انتهای پیام

captcha