سند آینده‌پژوهی و فرهنگی در یزد تدوین می‌شود
کد خبر: 3737652
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷

سند آینده‌پژوهی و فرهنگی در یزد تدوین می‌شود

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سند آینده پژوهی و فرهنگی استان یزد با تبیین وضعیت فرهنگی استان تا یکماه دیگر تدوین می شود.

تدوین سند آینده پژوهی و فرهنگی در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی بافق از تدوین سند آینده پژوهی و فرهنگی استان خبرداد و اظهار کرد: این سند با تبیین وضعیت فرهنگی استان به تفکیک شهرستان ها در آینده از یکماه دیگر تدوین می شود.
جوادیان زاده افزود: این سند قرار است در تمامی استان ها تدوین شودو شهرستان بافق با بروز رسانی اسناد توسعه فرهنگی در این امر پیشگام خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به کارکرد های فرهنگ اشاره کرد و گفت: سازگاری، معنادادن فرهنگ به انسان و جامعه و اجتماعی بودن از کارکردهای مهم فرهنگ محسوب می شود.
جوادیان زاده فرهنگ را مجموعه ای از ارزش ها عنوان کرد و افزود: وجه مهم فرهنگ اجتماعی بودن آن است.
وی بافق را شهری همگرا دانست و گفت: به مقوله اجتماعی بودن در شهرستان بیشتر توجه و سند توسعه فرهنگی و اجتماعی آن تدوین شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به پدیده مهاجرت اشاره کرد و گفت: امروزه ذات جهان مهاجرت است و مهاجرت را باید در خدمت فرهنگ،هویت و توسعه قرار داد.
یادآور می شود درپایان این مراسم حکم اعضای جدید شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق توسط امام جمعه بافق،نماینده بافق و مهریز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به اعضاء اهداء شد.

انتهای پیام

captcha