رسانه‌ها در صف مقدم مواجهه هوشمندانه با فتنه‌های دشمن قرار دارند
کد خبر: 3737670
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
رئیس بسیج رسانه گیلان:

رسانه‌ها در صف مقدم مواجهه هوشمندانه با فتنه‌های دشمن قرار دارند

گروه اجتماعی- جعفری، با تاکید بر اینکه رسانه‌های امروز قادرند تا گفتمان رقابتی در جامعه ایجاد کنند، گفت: رسانه‌ها برای مواجهه هوشمندانه با فتنه‌های دشمن، در صف مقدم قرار دارند.

رسانه‌ها در صف مقدم مواجهه هوشمندانه با فتنه‌های دشمن قرار دارند

به گزارش ایکنا از گیلان، محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز، 20 مرداد در دیدار نخبگان و مدیران رسانه‌ای عضو سازمان بسیج رسانه با نماینده ولی فقیه در استان، با بیان اینکه رسانه‌ها از مهمترین ابزار در جنگ روانی و جنگ نرم دشمن هستند، اظهار کرد: رسانه‌ها از محرک‌های توسعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های امروز قادرند تا گفتمان رقابتی در جامعه ایجاد کنند، گفت: رسانه‌ها برای مواجهه هوشمندانه با فتنه‌های دشمن، در صف مقدم قرار دارند.

رئیس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به دسیسه‌های دشمن در طول چهل سال عمر انقلاب برای نابودی نظام، یادآور شد: دشمن با تمام توان خود تلاش کرده تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی نرسد و با راه‌اندازی فتنه‌های مختلف به دنبال ناامید کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جعفری، با بیان اینکه دشمنان و رسانه‌های غربی در تلاشند تا ذائقه مردم را به سمت خود معطوف کنند، افزود: انقلاب اسلامی از ابتدا در حوزه رسانه با دیدگاه شفاف‌سازی، نقد سازنده و کمک به مردم‌، نهاد‌ها و دستگاه‌ها فعالیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در 16 شهرستان و دو شهر استان کانون بسیج رسانه راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: این سازمان برای سومین سال پیاپی رتبه نخست سازمان بسیج رسانه را در کشور کسب کرده است.

این فعال فرهنگی، از برگزاری جشنواره ابوذر در دی ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره در محورهای مختلف و با شرکت اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه گیلان، با بیان اینکه شهید شاخص بسیج رسانه گیلان در سال گذشته شهید مدافع حرم «سید اسماعیل سیرت‌نیا» بود، گفت: شهید مدافع حرم «حامد کوچک‌زاده» امسال به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان انتخاب شده است.

وی برگزاری جشنواره «مبارزه با مفاسد اقتصادی»، اعزام خبرنگاران عضو سازمان به پیاده‌روی بزرگ اربعین، برگزاری دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای خبرنگاری، اعزام کاروان رسانه ای گیلان به راهیان نور و... را از جمله برنامه های برگزار شده در سال گذشته برای اعضای سازمان بسیج رسانه استان دانست و یادآور شد: تشکیل هیئت اندیشه‌ورزی خواهران بسیج رسانه، برگزاری جشنواره آشپزی و برگزاری دوره‌های تیراندازی از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام

captcha