جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3737674
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶

جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری جشن بزرگ ازدواج در روز ۲۲ مردادماه در سالن شهید صدوقی یزد خبر داد.

جشن بزرگ ازدواج در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد 20 مردادماه در  جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: جشن بزرگ ازدواج با برنامه هایی از قبیل تجلیل از خیران و خادمان ازدواج، تجلیل از زوج‌های موفق جوان در سال گذشته، اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند و... در یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این جشن روز دوشنبه 22 مردادماه جاری در سالن شهید صدوقی(ره) یزد برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از برگزاری نمایشگاه جهیزیه ایرانی به مناسبت هفته ازدواج خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای و همچنین ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی برای جهیزیه از دیگر برنامه هایی است که در این هفته پیگیری می شود.
شریعتی ارائه خدمات مشاوره ای به زوجین و جوانان در آستانه ازدواج، برگزاری پاتوق‌های فرهنگی در گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: این برنامه با همکاری گروه‌های دانشجویی و ورزشی و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و کاهش طلاق اجرا می‌شود.
محمدعلی صادقی‌پور، معاون امور فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان یزد نیز در این نشست گفت: شاید مهمترین کاری که پویش اجتماعی انجام می‌دهد، نگاه پیشگیرانه و ارتقایی به ازدواج است و به جای برنامه‌های تداخلی سعی شده رویکرد پیشگیرانه با ارائه خدمات فرهنگ‌ سازی انجام شود.
وی تصریح کرد: در همین راستا پاتوق ازدواج با ایستگاه‌های خواستگاری، عشق، نیمه گمشده من و معیارهای انتخاب همسر در محل گذر فرهنگ و هنر (کوچه مازاریها) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha