استقبال بنیاد شهید از چاپ کتب حوزه ایثار و شهادت
کد خبر: 3737688
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

استقبال بنیاد شهید از چاپ کتب حوزه ایثار و شهادت

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: بنیاد شهید از کارهای فرهنگی استقبال می‌کند و بیشتر تأکید روی تدوین و چاپ کتب ایثار و شهادت است و سعی بنیاد بر این بوده با اعمال نظر کارشناسان اهل قلم از چاپ کتب بی‌محتوا جلوگیری شود.

استقبال بنیاد شهید از چاپ کتب حوزه ایثار و شهادت

به گزارش ایکنا از لرستان، سید حسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان شنبه، 20 مردادماه در دیدار با اعضای بسیج هنرمندان لرستان، اظهارکرد: بحث اصلی و مهمی که امروز در کشور مطرح است، مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که متولی اصلی آن بنیاد و به تبع آن سایر دستگاه‌های اجرایی است که این مهم جز با همکاری و مساعدت سایر نهادها و ارگان‌ها میسر نمی‌شود.
وی افزود: وظیفه اصلی بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که برای آن شاخصه‌هایی تعریف شده تا نتیجه‌ای که به جامعه انتقال داده می‌شود مطلوب باشد و از تکراری بودن و بی‌محتوا بودن آثار جلوگیری شود.
نازاریان افزود: ما از کارهای فرهنگی استقبال می‌کنیم و بیشتر تأکید روی تدوین و چاپ کتب ایثار و شهادت است و سعی بنیاد بر این بوده با اعمال نظر کارشناسان اهل قلم از چاپ کتب بی‌محتوا جلوگیری کند و کتاب‌هایی را به چاپ برسانیم که مفهوم اصلی ایثار و شهادت را به جامعه انتقال دهد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: با توجه به این‌که امکانات و اعتبارات محدود است ولی سعی می‌کنیم رسالت‌مان را به‌خوبی انجام دهیم و هر آن‌چه در توان‌مان باشد با توجه به مجوز و اعتبار موجود به انجام برسانیم و از هنرمندان، اصحاب رسانه، اهل قلم و کسانی‌که در کار تبلیغی و رسانه‌ای هستند دعوت می‌کنیم که در این راه بنیاد را یاری کنند.

انتهای پیام

captcha