برنامه‌محوری و آینده‌نگری؛ اولویت اصلی جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3737693
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

برنامه‌محوری و آینده‌نگری؛ اولویت اصلی جهاد دانشگاهی

گروه اجتماعی - سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: برنامه‌محوری و آینده‌نگری باید در اولویت اصلی فعالیت‌های این نهاد انقلابی باشد.

برنامه‌محوری و آینده‌نگری؛ اولویت اصلی جهاددانشگاهی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مهندس مسعود شهرجردی در مراسم شروع به کار خود در حوزه ریاست جهاددانشگاهی استان مرکزی که با حضور دکتر نظام‌دوست رئیس پیشین این واحد و جمعی از معاونین و مدیران واحد برگزار شد، افزود: در همین‌جا از زحمات ارزشمند و جهادگونه دکتر نظام‌دوست کمال تشکر را داشته و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده خوبی برای فعالیت‌های ارزشمند ایشان باشیم.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان مرکزی در مقطع فعلی نیاز به همدلی و تلاش مجدانه اعضا دارد، تصریح کرد: این نهاد انقلابی همواره از بازوان اصلی نظام اسلامی و دولت بوده و امروز هم که این مسئولیت خطیر بر عهده بنده قرار گرفته است، باید در همین راستا گام برداریم.
شهرجردی با بیان اینکه برنامه‌محوری باید در اولویت اصلی فعالیت‌های جهاد باشد، اظهار کرد: قطعا نگاه ما و اهداف ما باید بر اساس برنامه ششم توسعه کشور و جهاددانشگاهی باشد و این موضوع از اهم فعالیت‌های واحد خواهد بود.

برنامه‌محوری و آینده‌نگری؛ اولویت اصلی جهاددانشگاهی
به گزارش ایکنا، در این مراسم دکتر سیدجعفر نظام‌دوست رئیس پیشین جهاددانشگاهی استان مرکزی در سخنانی با تشکر از اعضای جهاددانشگاهی استان به جهت همراهی در دوره مسئولیت در واحد، افزود: همواره تغییرات در جهاددانشگاهی اثرات مثبت و موثر در این نهاد داشته است و این تغییر مدیریتی در مقطع فعلی را هم به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم آینده درخشانی در انتظار واحد باشد.
وی با اشاره به ویژگی‌های مثبت و جهادی مهندس شهرجردی افزود: همواره به شخصه خود را مدیون جهاددانشگاهی می‌دانم و از این پس از هم از هیچ کمکی در جهت اعتلای نام جهاددانشگاهی دریغ نخواهم کرد.
نظام‌دوست با بیان اینکه خوشبختانه امروز در سطح استان نگاه ویژه‌ای به جهاددانشگاهی وجود دارد تصریح کرد: جایگاه کنونی جهاددانشگاهی در استان مرکزی مرهون تلاش‌های جهادگرانه اعضای این نهاد است.
انتهای پیام

captcha