توجه به مسائل اخلاقی؛ ویژگی برجسته مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی
کد خبر: 3737709
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

توجه به مسائل اخلاقی؛ ویژگی برجسته مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی

گروه اجتماعی - رئیس دانشگاه قم گفت: نکته مهم در فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم این است که با توجه به حضور این مرکز در استان قم و در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) و حوزه علمیه، مسائل اخلاقی و شرعی به طور کامل رعایت می‌شود.

توجه به مسائل اخلاقی؛ ویژگی برجسته مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی

به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز روز گذشته، 20 مرداد در بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم عنوان کرد: بخش های مختلف این مرکز هم از لحاظ تجهیزات و هم از لحاظ نیروی انسانی و عملکرد در سطح بسیار عالی قرار دارد و علاوه بر پاسخ به نیازهای استان، نیاز استان‌های همجوار را پاسخ می‌دهد. 

وی افزود: نکته مهم دیگر در فعالیت‌های مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم این است که با توجه به حضور این مرکز در استان قم و در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) و حوزه علمیه، مسائل اخلاقی و شرعی به طور کامل رعایت می‌شود.

رئیس دانشگاه قم تصریح کرد: با توجه به اینکه تولید نسل جنبه‌های فقهی و وراثتی دارد، باید این نکات رعایت شود که این موضوع با حساسیت بالا در مرکز درمان ناباروری استان قم مراعات می‌شود که این امر بسیار تحسین برانگیز است؛ رعایت جنبه‌های اخلاقی و شرعی باعث ایجاد اطمینان در بین بیماران می‌شود و همین موضوع سبب مراجعه افراد از شهرها و کشورهای مختلف به این مرکز شده است. 

وی در خصوص زمینه‌های همکاری دانشگاه قم و مرکز جهاد دانشگاهی اظهار کرد: در دانشگاه قم گروه زیست شناسی، آمار و برخی گروه‌های فنی مهندسی و علوم پایه می‌توانند همکاری بسیار خوبی را با جهاد دانشگاهی داشته باشند. 

دیرباز بیان کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد مولود انقلاب اسلامی است و در زمینه‌های مختلف اقدامات خوبی را انجام داده است و علاوه بر حل مشکلات مختلف موجود در کشور، سعی داشته تا مرزهای دانشی را در کشور به پیش ببرد؛ دانشگاه قم نیز با توجه به ظرفیت حدود 300هیات علمی، می‌تواند در ابعاد مختلف پژوهشی، فرهنگی و آموزشی با جهاد دانشگاهی همکاری داشته باشد. 

وی افزود: اساتید دانشگاه قم با دانستن اینکه در رشته‌های متناسب با خود، پروژه‌های عملیاتی خوبی وجود دارد که می‌تواند مشکلی از جامعه را حل کند، انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند تا فعالیت‌های خود را صرفا به حوزه نظری و تئوری اختصاص ندهند و در حوزه عملی هم فعالیت‌های پویا تری داشته باشند. 
انتهای پیام

captcha