حمایت مؤسسه «عترت فاطمی» از ۵۸۰ ایتام سادات کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3737726
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

حمایت مؤسسه «عترت فاطمی» از ۵۸۰ ایتام سادات کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مؤسسه خیریه «عترت فاطمی» تهران ۵۸۰ نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌‌کند.

حمایت مؤسسه«عترت فاطمی» از ۵۸۰ نفر از ایتام سادات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل مؤسسه خیریه عترت فاطمی تهران روز گذشته،۲۰ مردادماه با خانواده‌‌های ایتام سادات بخش زیلایی و سادات محمودی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
وی افزود: مسئولان خیریه عترت فاطمی در سفری دو روزه از خانواده‌‌های ایتام سادات زیلایی و سادات محمودی بازدید و با بررسی وضعیت زندگی آنان، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کردند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حامیان مؤسسه عترت فاطمی 580 نفر از ایتام سادات و فرزندان محسنین این استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌‌کنند.
محبی با بیان اینکه مبلغ دو میلیون تومان به‌ صورت نقدی از سوی این مؤسسه به خانواده‌‌های سرکشی شده در این سفر اهداء شد، افزود: اهدای یک دستگاه کولر، یک دستگاه ماشین لباسشویی و مبلغ 15 میلیون تومان برای احداث ساختمان یکی از مددجویان از دیگر هدایای این مؤسسه در این سفر است.
وی هدف از این بازدید را پیگیری روند احداث سرویس‌‌های بهداشتی مشارکتی مؤسسه خیریه عترت فاطمی با کمیته امداد برای مددجویان اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه 24 میلیون و 700 هزار تومان ازسوی این مؤسسه برای سرویس‌‌های بهداشتی مددجویان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره) کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سال گذشته 625 میلیون تومان ازسوی خیرین مؤسسه عترت فاطمی در قالب مسکن، معیشت، درمان و فرهنگی به خانواده‌های ایتام سادات تحت حمایت پرداخت شد.
همچنین، زهراسادات نیری، مدیرعامل مؤسسه عترت فاطمی نیز گفت: مؤسسه عترت فاطمی با هدف تکریم و توانمندسازی فرزندان یتیم و خانواده‌‌های سادات در تیرماه ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات معیشتی به کودکان نیازمند سادات از مهم‌‌ترین برنامه‌‌های این مؤسسه است، ابراز کرد: کمک به افراد نیازمند برای ما افتخار است و در این زمینه آماده هرگونه همکاری با کمیته امداد هستیم.
انتهای پیام

captcha