عفاف و حجاب؛ سدی برابر تکمیل پازل جنگ نرم دشمن
کد خبر: 3737746
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

عفاف و حجاب؛ سدی برابر تکمیل پازل جنگ نرم دشمن

گروه اجتماعی - مدیر آموزش و پرورش سروآباد با اشاره به اهمیت احکام اجتماعی در دین مبین اسلام گفت: عفاف و حجاب سدی محکم در برابر تکمیل پازل جنگ نرم دشمن است.

عفاف و حجاب، سدی در برابر تکمیل پازل جنگ نرم دشمن است

به گزارش ایکنا از کردستان، محمد عزیزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در نشست عفاف و حجاب آموزش و پرورش شهرستان که امروز، 21 مردادماه در راستای تحقق اهداف برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف و توجه به آموزه‌های قرآنی و دینی در مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اهمیت احکام اجتماعی در دین مبین اسلام افزود: عفت و پاکدامنی از مهم‌ترین اصول اجتماعی است که باید همه به آن پایبند باشند و فرصتی جهت پرورش فضایل و دوری جستن از منکرات بوده به همین سبب باید از این فرصت با ارزش بهترین بهره ممکن را برد.
عزیزی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در حفاظت از اخلاق و دیانت جامعه اسلامی بیان کرد: انسان مؤمن باید هم حافظ خانواده و هم حافظ جامعه باشد چرا که بسیاری از عبادات به صورت جمعی امکان برگزاری دارند.
وی بیان کرد: دشمنان خدا و پیامبر(ص) با هدف خدشه به آرمان های اسلامی در صدد از بین بردن اسلام و تضعیف آن هستند و تنها راه مقابله با این توطئه‌ها، آگاه کردن دانش‌آموزان از نیات شوم آنان و ترویج فرهنگ قرآنی در مدارس است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سروآباد در ادامه به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در تمام سطوح جامعه اشاره و بیان کرد: عفاف و حجاب از آموزه‌های دینی و قرآنی مسلمانان، تکلیفی شرعی و قانونی برای همکاران و دانش‌آموزان بوده و در این راستا معلمان نقش سفیران حجاب و عفاف را در جامعه بازی می‌کنند.
وی با اشاره به فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم و تاثیر کلام حق بر زندگی اجتماعی افراد جامعه، یادآور شد: رعایت پوشش، حجب و عفت اسلامی از ضروریات است و این مهم باید به فرهنگی مبدل گردد که در مدارس و کلاس‌های درس نهادینه و در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها لحاظ شود.
انتهای پیام

captcha