بازدید از پایگاه تابستانی روستای کاظم‌آباد
کد خبر: 3737754
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

بازدید از پایگاه تابستانی روستای کاظم‌آباد

کانون خبرنگاران نبأ _ دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت رباط کریم به همراه کارشناس فرهنگی و کمک کارشناس فرهنگی از پایگاه تابستانی مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای کاظم‌آباد بازدید کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی،‌ دبير اجرايی طرح اوقات فراغت اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 20 مرداد به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین هدایتی، کارشناس فرهنگی و صالحی، کمک کارشناس فرهنگی از پایگاه تابستانی مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای کاظم‌آباد بازدید و در کلاس‌های فرهنگی و آموزشی آنان نیز شرکت کردند.
در این بازدید، حجت‌الاسلام بیک محمدلو، مسئول این پایگاه تابستانی ضمن ارائه گزارشی از محتوای فعالیت‌ها و عملکرد پایگاه تابستانی، خواستار حمایت مادی و معنوی از طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان شد.
در ادامه، دبیر اجرایی طرح اوقات فراغت ضمن تشکر از اقدامات مناسب حجت‌الاسلام بیک محمدلو در برگزاری کلاس‌های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی، آمادگی این اداره را برای حمایت از برنامه اعلام کرد.
در پایان، حجت‌الاسلام هدایتی، در خصوص اهمیت اوقات فراغت و حضور در این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان حاضر سخنرانی کرد و از شرکت‌کنندگان نیز پذیرایی به عمل آمد.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha