۲۴ مرداد؛ زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاه فجر فارس
کد خبر: 3737831
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
شفیعی به ایكنا خبر داد:

۲۴ مرداد؛ زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاه فجر فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس از برگزاری مرحله مقدماتی سی و هفتمین مسابقات قرآن کارکنان کادر و وظیفه این سپاه در تاریخ ۲۴ مردادماه جاری خبر داد.

24 مرداد؛ زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاه فجر فارس

قادر شفیعی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری مرحله مقدماتی سی و هفتمین مسابقات قرآن كاركنان كادر و وظیفه این سپاه خبر داد و گفت: این مسابقات در روز چهارشنبه، 24 مردادماه جاری در نقاط مختلف استان فارس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه این مسابقات به‌صورت همزمان در 4 نقطه استان برگزار خواهد شد، افزود: مسابقات شهرستان‌های شمالی به میزبانی اقلید، شرق استان به میزبانی استهبان، جنوب به میزبانی سپاه خنج و مركز استان نیز به میزبانی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار می‌شود.

رقابت 140 نفر در 10 رشته
شفیعی از رقابت 140 نفر در 10 رشته این مسابقات خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ 3، 5، 10، 15، 20 و كل، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار خواهد شد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، مكان برگزاری مسابقات شیراز را حسینیه مجتمع فرهنگی ـ مذهبی شلمچه اعلام كرد و گفت: نفرات ممتاز هر رشته كه حدنصاب 70 درصد امتیاز را كسب كنند به مرحله استانی راه پیدا خواهند كرد.

فارس؛ میزبان مرحله منطقه‌ای استان‌های جنوب كشور
وی با بیان اینكه مرحله استانی در شهریورماه برگزار خواهد شد، گفت: امسال مرحله منطقه‌ای نیز قبل از برگزاری مرحله كشوری اضافه شده است كه استان فارس در آبان‌ماه امسال میزبان متسابقان استان‌های جنوب كشور خواهد بود.
انتهای پیام

captcha