عمل به سیره معصومین(ع) سبب خیر و برکت است
کد خبر: 3737851
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

عمل به سیره معصومین(ع) سبب خیر و برکت است

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: مطالعه فراوان و کسب آگاهی از نگرش معصومان(ع) راجع به مسائل زندگی و عمل به این سیره مبارک سبب خیر و برکت و رسیدن به رضوان الهی خواهد شد.

عمل به سیره معصومان سبب خیر و برکت است

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ۲۹ ذی القعده و سالروز شهادت امام جواد علیه السلام اظهار کرد: امام جواد علیه السلام نهمین امام شیعیان است که همچون پدران بزرگوار خود فضائل بسیاری از ایشان نقل شده است.
وی افزود: یکى از القاب آن حضرت «تقى‏» است و این به خاطر جلوه و ظهور خاصى است که تقواى الهى آن امام همام در اجتماع ‏آن روز کرده و جهانى از پاکى و عفاف و تقوا را فرا راه ‏دیدگان قرار داده بود و الا تمامى معصومین بر خوردار از صفت‏ تقوا و عصمت الهى هستند. چنانکه همه «صادق‏» راستگو و«کاظم‏» فرو برنده خشم و «زین العابدین‏» زیباترین روح ‏پرستنده‏ هستند.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: تمام علما فضل، بزرگواری، علم، حلم و دیگر کمالات آن حضرت تصریح کرده‌اند و او را همچون جدش رسول خدا و علی ابن ابی طالب علیهما السلام جامع خوبی‌ها شمرده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در ادامه با اشاره به لزوم مطالعه سیره ائمه هدی علیهم السلام یادآور شد: شایسته است تا در جهت مطالعه روش زندگی بزرگان دین بیشتر مطالعه کنیم زیرا مطالعه فراوان و کسب آگاهی از نگرش آنان راجع به مسائل زندگی و عمل به این سیره مبارک سبب خیر و برکت و رسیدن به رضوان الهی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha