ساخت و تعمیر ۱۲ مسکن در کبودراهنگ به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد
کد خبر: 3737875
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

ساخت و تعمیر ۱۲ مسکن در کبودراهنگ به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ از احداث چهار واحد مسکن روستایی با همکاری بسیج سازندگی از ابتدای سال جاری و تعمیر و بازسازی هشت مسکن روستایی خبر داد.

 ساخت و تعمیر 12 مسکن در کبودراهنگ به همت بسیج سازندگی و کمیته امداد

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، محمود ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ گفت: در سه ماهه نخست سال جاری چهار واحد مسکن روستایی با همکاری بسیج سازندگی و با هزینه 80 میلیون تومان احداث و کلید آن تحویل مددجویان شده است.
وی با بیان اینکه هشت مورد نیز تعمیر و بازسازی مسکن روستایی از ابتدای سال انجام شده است، ادامه داد: 20 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.
ابراهیمی همچنین به واگذاری یک دستگاه خودرو نیسان با مبلغ 36 میلیون تومان اشاره کرد و افزود: در سه ماهه نخست امسال 282 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی برای راه اندازی 16 طرح به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان کبودرآهنگ همچنین با اشاره به اینکه یکی از اهداف کمیته امداد ایجاد زمینه مناسب جهت کشف خلاقیت‌های نهفته مددجویان مستعد، ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی و آموختن دانش فنی و مهارت‌های حرفه‌ای آن‌ها است، گفت: 88 مددجوی تحت حمایت و مستعد اشتغال از ابتدای سال از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام

captcha