اهدای کتاب به مناسبت ترویج فرهنگ کتابخوانی به سربازان وظیفه زندان ملایر
کد خبر: 3737883
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

اهدای کتاب به مناسبت ترویج فرهنگ کتابخوانی به سربازان وظیفه زندان ملایر

گروه فرهنگی - یک جلد کتاب با عنوان «توحید داروی دردها» هدیه آستان قدس رضوی به تمامی سربازان وظیفه اهدا شد.

اهدای کتاب به مناسبت ترویج فرهنگ کتابخوانی به سربازان وظیفه زندان ملایر

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‎های همدان، به واسطه حضور خادمان حرم رضوی در زندان ملایر و ترویج فرهنگ کتابخوانی، یک جلد کتاب با عنوان «توحید داروی دردها» هدیه آستان قدس رضوی به تمامی سربازان وظیفه اهدا شد.
در این کتاب موضوعاتی همچون معنای توحید و اقسام آن و همچنین ثمرات عملی توحید آموزش داده می‌شود و با مطالعه آن سربازان با حقیقت توحید آشنا می‌شوند.

برگزاری اولین جلسه یاوران نمازویژه سربازان وظیفه ملایری
اولین جلسه یاوران نماز ویژه سربازان وظیفه زندان ملایر برگزار شد. در این جلسه به تشریح وظایف یاوران نماز پرداخته شد و هفت نفر از سربازان وظیفه به عنوان یاور نماز انتخاب و به مسئول فرهنگی زندان معرفی شدند تا برابر دستورالعمل واصله از سوی ستاد اقامه نماز سازمان توسط روحانیون زندان مورد آموزش قرار گیرند.

شرکت 60 نفر ازمددجویان اردوگاه کاردرمانی وحرفه آموزی همدان در آزمون فنی و حرفه ای
هم چنین در راستای اجرای برنامه‌های ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر سومین مرحله آزمون هماهنگی فنی و حرفه ای با شرکت 60 نفر از مددجویان اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان برگزار شد.
این آزمون که با حضور مربیان فنی و حرفه ای شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد، مددجویان در 3 رشته کاربرد وورد، تلقیح مصنوعی ملکه زنبور عسل و تعمیر سیستم سوخت رسانی بنزینی خودروشرکت و مددجویان پس از گذراندن کلاس‌های فوق در آزمون شرکت کردند و برای مددجویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهینامه مهارت صادر می‌شود.
انتهای پیام

captcha