نگاه کارشناسانه و تحلیلی در خبرگزاری ایکنا حاکم باشد
کد خبر: 3737886
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

نگاه کارشناسانه و تحلیلی در خبرگزاری ایکنا حاکم باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان قزوین گفت: خبرگزاری ایکنا با توجه به حوزه تخصصی خود در حوزه قرآن می‌تواند در مباحث مختلف نگاهی کارشناسانه و تحلیلی داشته باشد.

بازدید مدیرکل امور بانوان از ایکنا/ نگاهی کارشناسانه و تحلیلی در خبرگزاری ایکنا حاکم باشد

به گزارش ایکنا از قزوین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان قزوین صبح امروز۲۱ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری ایکنا حضور پیدا کرد.
معصومه مرادیان در این بازدید اظهار کرد: خبرگزاری ایکنا با توجه به حوزه تخصصی خود در حوزه قرآن می‌تواند در مباحث مختلف نگاهی کارشناسانه و تحلیلی داشته باشد.
وی افزود: تلاش ما در معاونت امور بانوان و خانواده استانداری استان قزوین بر ایجاد اشتغال و کارآفرینی بانوان است و بر این امر همواره تأکید داشته و داریم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان قزوین بیان کرد: جذب سرمایه‌های خارجی در کشور و استان قزوین و ایجاد فرصت‌های شغلی برای بانوان در وضعیت کنونی اقتصاد امری لازم است تا به‌واسطه آن بتوانیم تحریم‌ها را دور بزنیم.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد 110 کارآفرین بانو در استان شناسایی‌شده است، تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی از بانوان کارآفرین استان تهیه‌شده تا به‌واسطه آن بتوانیم بسترهای حمایتی لازم را از آن‌ها داشته باشیم.
مرادیان تأکید کرد: باید ارتباط دوسویه‌ای بین مسئولان و متولیان امر با کارآفرینان ایجاد شود تا بتوانیم گام‌های بلندتری برای بانوان کارآفرین برداشته شود.
این مسئول با اشاره به لزوم توجه به مشاغل خوشه‌ای در استان قزوین گفت: در این نوع از مشاغل زمینه اشتغال در منزل فراهم می‌شود و ما تلاش کرده‌ایم مقدمات لازم را برای استفاده از این بستر اشتغال آفرینی ایجاد کنیم.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم فارغ از نگاه سیاسی و طیفی به ظرفیت‌های بانوان نگاه کرده و مرزبندی هم در این میان نداشته باشیم تا بتوانیم از تمامی پتانسیل‌های موجود بهره‌برداری شود.
انتهای پیام

captcha