تهران؛ میزبان مرحله کشوری آزمون ‌حفظ کل قرآن «ترنم وحی»
کد خبر: 3737909
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

تهران؛ میزبان مرحله کشوری آزمون ‌حفظ کل قرآن «ترنم وحی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مرحله کشوری آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» طی شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ محمود کریمی، معاونت آموزش مؤسسه مهد قرآن زمان برگزاری مرحله کشوری دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان کل عضو مهد قرآن سراسر کشور را طی روزهای ششم تا نهم شهریورماه در تهران اعلام کرد.
وی با اعلام ارسال بخشنامه ستادی و اجرایی به مدیران و مسئولان دفاتر شعب و کانون‌های قرآن در استان‌ها و شهرستان‌ها، یادآور شد: آزمون جبرانی کتبی و شفاهی مرحله استانی پنج‌شنبه، 25 مردادماه ساعت ۱۰ صبح به طور همزمان و هماهنگ در سطح کشور برگزار می‌شود.
کریمی تصریح کرد: در مرحله استانی تعداد ۲۰۴ حافظ کل قرآن شرکت داشتند که ۸۵ حافظ کل به مرحله کشوری راه یافتند که بر این اساس حافظان کل قرآن عضو مهد قرآن از استانهای آذربایجان‌غربی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، لرستان، مازندران، همدان، خوزستان، مرکزی، زنجان، قزوین، گلستان، فارس و یزد در دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» شرکت دارند.
یادآور می‌شود، آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» از جمله رویدادهای بزرگ قرآنی کشور است که 9 دوره گذشته آن در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، مرکزی و کرمان برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha