برگزاری یادواره «شهدای خبرنگار مدافع حرم» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3737915
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

برگزاری یادواره «شهدای خبرنگار مدافع حرم» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ اولین یادواره شهدای خبرنگار مدافع حرم«محسن خزایی و هادی باغبانی» در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار در لنده برگزار شد.

یادواره«شهدای خبرنگار مدافع حرم» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، دارا کریمی‌نژاد، فرماندار لنده روز گذشته، 20 مردادماه در یادواره شهدای خبرنگار مدافع حرم(محسن خزایی و هادی باغبانی) در استان، گفت: خبرنگاران رکن چهارم دموکراسی در جامعه بوده و امروزه در دنیا اگر دنیای خبر وخبررسانی وجود نداشت ما از خیلی مسائل توسعه عقب افتاده بودیم.
وی افزود: خبرنگاران رسالت سنگینی بر عهده دارند که می‌توانند با استفاده از قلم خود یک مدیر ضعیف را به اوج برسانند و مدیر قوی را به زمین بزنند، چراکه زیرا قدرت خبرگزاری‌ها از یک بمب اتم بیشتر است.
فرماندار لنده راست گویی، راست نوشتن و صداقت را از مهم‌ترین ارکان اخلاقی یک خبرنگار حرفه‌ای دانست و عنوان کرد: خبرنگار هنگام نوشتن خبر باید با تحلیل دقیق جامعه شناسی و فلسفی برای خواننده ذائقه‌‍ای مثبت و امیدوار کننده درست کند.
همچنین، حجت‌الااسلام هدایت محمودی‌اصل، امام جمعه لنده نیز در این آئین گفت: خبرنگاران چشمان بینا و گوش‌های شنوای جامعه هستند که در طول شبانه روز بی مزد و منت قدم و قلم می‌زنند زیرا رسالت عظیمی بر دوش آن‌ها برای بیان حقایق و خدمات رسانی به موقع به جامعه است.
وی با اشاره به اینکه وجود خبرنگار برای هر جامعه لازم و ضروری است، بیان کرد: اگر خبر و خبررسانی در سطح جامعه وجود نداشته باشد دنیا در سکوتی تاریک ومبهم فرو می‌رود.
امام جمعه لنده با اشاره به اینکه خبرنگاران مهم‌ترین نقش را در پیشبرد اهداف اسلامی در جامعه دارند، تصریح کرد: حرکت و قلم خبرنگار در جامعه می‌تواند موانعی را ایجاد کند یا می‌تواند تلنگری برای مسئولانی باشد که کم کاری در وعده‌ها دارند.
انتهای پیام

captcha