برگزاری کلاس‌های آموزش احکام در مساجد البرز
کد خبر: 3737932
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

برگزاری کلاس‌های آموزش احکام در مساجد البرز

گروه فرهنگی - سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از برگزاری ۱۰۰ کلاس آموزش احکام در مساجد البرز خبرداد.

برگزاری کلاس‌های آموزش احکام در مساجد البرز

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: روند ثبت نام فعالان فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد ادامه دارد.
وی در ادامه به امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان‌ها و نهادها در سطح استان اشاره کرد و گفت: این تفاهم‌نامه‌ها با هدف ارتقای سطح برنامه‌ها و کارکرد فعالیت فعالان فرهنگی هنری مساجد منعقد شده است.
این مسئول با بیان اینکه مدیرمسجد، امام مسجد است، تصریح کرد: در جریان نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که هر هفته با حضور کارشناسان برگزار می‌شود، دیدار با امام مسجد نیز مطرح است که طی این دیدارها کارشناسان از نزدیک در جریان برنامه‌ها قرار می‌گیرند.
شکری به تعهد قول و تصمیم کارشناسان دبیرخانه در جریان بازدیدهای هفتگی از کانون‌ها اشاره کرد و گفت: چنان چه کارشناسان در جریان بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، تعهد و یا وعده‌ای دادند، این تعهد متناسب با نگاه کارشناسانه در نشست اداری هفتگی، مصوب خواهد شد.
سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در پایان مطرح کرد: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طرح اجرای احکام در 100 مسجد استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام.

captcha