سه شنبه‌های کتاب و نقد کتاب «کت ولیعهدی»
کد خبر: 3737941
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

سه شنبه‌های کتاب و نقد کتاب «کت ولیعهدی»

گروه ادب ــ کتاب «کت ولیعهدی»، تازه‌ترین اثر رفیع افتخار در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقد خواهد شد.

سه شنبه‌های کتاب و نقد کتاب «کت ولیعهدی»

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تازه‌ترین اثر رفیع افتخار با حضور این نویسنده و محسن هجری، منتقد در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

کتاب «کت ولیعهدی»، مجموع شش داستان با رگه‌های طنز و با موضوعیت انقلاب اسلامی است که به وقایع و داستان‌های دوره پیش و بعد از سال 1357 می‌پردازد و برای نوجوانان است. دو داستان از مجموعه داستان‌های این کتاب درجشنواره داستان انقلاب برگزیده شده‌اند.

رفیع افتخار، نویسنده حوزه کودک و نوجوان، متولد ۱۳۳۹ در تهران و کارشناس ارشد کشاورزی است. او تألیف کتاب برای نوجوانان را از سال ۱۳۶۹ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه عنکبوت‌ها»، « بی‌نام»، «مسیر زرد»، «برسد به دست دوست»، «دنیای آرزوها»، مجموعه داستان‌ کوتاه «از خودت بنویس و... اشاره کرد.

جلسه نقد این کتاب سه شنبه بیست و سوم مرداد ماه ساعت 16 تا 18 در سالن قصرشیرین موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس به آدرس میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha