تشریح فعالیت‌های تیرماه مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل
کد خبر: 3737942
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

تشریح فعالیت‌های تیرماه مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مسئول اجرایی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل به تشریح فعالیت‌های تیرماه این مرکز پرداخت.

زهرا صباری‌فرد، مسئول اجرایی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: فعالیت‌های تیرماه این مرکز همزمان با برنامه‌های اجرایی دهه کرامت آغاز شد که در ادامه مختصر به برخی از آنها اشاره می‌شود.
وی ادامه داد: در تاریخ 18 تیرماه، مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) به همراه جلسه نقد و بررسی با موضوع ابعاد شخصیتی آن حضرت، مسائل روز و مشاوره با سخنرانی انتصاریان، بیان احکام، مصیبت‌سرایی و غیره برپا شد.
صباری‌فرد ادامه داد: در تاریخ 24 تیرماه نیز جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر با اجرای برنامه‌هایی چون قرائت قرآن، زیارت‌نامه آن حضرت، جشن تکلیف چند تن از قرآن‌آموزان، نمایش طنز، اجرای سرود، تواشیح، هم‌خوانی، اجرای مسابقات مختلف به صورت حضوری و سخنرانی غیاثی از جامعةالزهرا قم برگزار شد.
وی با اشاره به اجرای برنامه «نذر فرهنگی» از سوی این مؤسسه تصریح کرد: در حاشیه مراسم روز دختر، ویژه‌برنامه «نذر فرهنگی» با اهدای روسری به دختران نونهال و نوجوان به نیت شهدا اجرا شد.
مسئول اجرایی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) تصریح کرد: در دهه کرامت، از دختران محجبه قرآن‌آموز با پوشش چادر با اهدای هدیه تجلیل شد. همچنین برگزاری کارگاه تفسیر ترتیبی قرآن ویژه عموم، مدیحه‌سرایی، احکام، قرائت دعای کمیل، زیارت عاشورا و غیره از دیگر برنامه‌های این مرکز در تیرماه بود.

صباری‌فرد به دیگر برنامه‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای ندبه، آل‌یس و سخنرانی با موضوع زندگی و ویژگی‌های زندگی امام رضا(ع)، اجرای برنامه ویژه نونهالان دختر، اجرای برنامه دهه کرامت در کلاس نوجوانان دختر و پسر قرآن‌آموز، دعای توسل، برگزاری جلسه‌ای با موضوع تلفیق تفسیرقرآن و بررسی ابعاد زندگی امام رضا(ع) و نقش آن حضرت در جامعه آن زمان و مقایسه با زمان حال از دیگر برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی این مؤسسه بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه‌های طرح تابستان شامل برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، مداحی، فعالیت‌های فرهنگی و غیره برای قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان است که هم‌اکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha