مشكلات مردم را بايد در کوتاه‌ترین زمان ممكن حل کرد
کد خبر: 3737955
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

مشكلات مردم را بايد در کوتاه‌ترین زمان ممكن حل کرد

گروه اجتماعی- فرماندار خمیر به همراه بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان از روستاهای بخش مرکزی (سرتنگ، تنگ دالان، دشت، جيهون، تيبشان، دوكل پهن، چاه ماخور) بازدید کرد.

بازدیدفرماندار خمیر از روستاهای بخش مرکزی جهت برسی ورفع مشکالاتبه گزارش ایکنا از هرمزگان، مير هاشم خواستار، فرماندار خمیر با حضور در روستاهای بخش مرکزی (سرتنگ ، تنگ دالان ، دشت ، جيهون ، تيبشان ، دوكل پهن ، چاه ماخور، بازدید و مشکلات آنان را بررسی کرد،گفت: مشكلات مردم را بايد در کوتاه‌ترین زمان ممكن حل کرد.
وی با قدردانی از خیرین که در بخش آموزش فعالیت کرد، اظهار کرد: بخش آموزش و پرورش از اهميت بالایی برخوردار است زیرا مسئولان و مدیران آینده در این مکان پروش می‌یابند.
فرماندار خمیر بابیان اینکه سال تحصیلی جدید نزدیک است، افزود:بايد آموزش‌وپرورش  نسبت به امكانات و تجهیزات آموزشی ، رفاهي و بهداشتی مدارس روستايي اقدام کند که با تغییرات ایجادشده ، روند خدمت‌دهی به شهرستان و روستاها  نسبت به سال پیش بهتر شود.
وی بابیان این‌که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم روستا تأمین معیشت زندگی است عنوان کرد: تنها راه درآمد مردم روستاها كشاورزي و دامداری است.و همکاری و همیاری بانوان در امر زندگی که این‌یک فرصت و خوب جهت اشتغال است.
میر هاشم خواستار بابیان این‌که شاهد اقدامات ارزنده جهاد کشاورزی جهت رفع مشکل مردم در روستاها هستیم افزود:این سازمان با ارائه تسهیلات و وام‌های زودبازده به‌صورت یک‌ساله و دوساله سعی در رفع مشکلات کرده است.
وی در ادامه از مسئولین جهاد کشاورزی خواست كارشناسان خود را جهت برسي مشكلات و نخیلات اصلاح‌شده اعزام کنند و همچنین خواستار توجه به مشكلات ونوسانت برق در روستاها با نصب ترانس برق تقويتي در روستاها شد.
فرماندار خمیر عنوان كرد: با توجه مشكلات روستاي تنگ دالان مسير مو صلاتی ٢كيلومتري بين دو محله خاكي به بازسازي و آسفالت نیازاری، بهتراست هرچه سریع‌تر این اقدامات صورت بگیرد.
وي اظهار کرد: در بعضی از روستاها،نسبت به نصب آنتن تلويزيون اقدام شود تا مردم روستا نیز بتوانند از برنامه‌های صداوسیما بهره‌مند شوند .
فرماندار خمیر با توجه به مشكلات آب آشاميدني در روستاها جهت رفاه حال ساكنين، عنوان کرد: جهت رفع این مشکل و تأمین آب شيرين می‌توانیم از تانکر آب استفاده کنیم.
وی بابیان خود را موظف میدانم که به‌صورت ماهانه به برسی اوضاع شهرستان‌ها بپردازم افزود: از سایر مدیران نیز به‌صورت حضوری و ماهانه به برسی اوضاع شهرستان‌ها بپردازند.
میر هاشم خاستار بابیان اینکه دهیار نماینده مردم است اظهار کرد :مهم‌ترین وظیفه دهیارها توزیع عادلانه تسهیلات ارائه‌شده از سوی دولت به مردم روستاها هست و توجه داشته باشند که به‌صورت عادلانه و جهت رفع مشکلات مردم قدم بردارند
وی در پایان گفت مشکلات مردم جدا از مشکلات ما نیست زیرا همه باید خود را از یک خانواده بدانیم و مشکلات را ببینم و به بررسی آن‌ها و رفع موانع بپردازیم و امکانات بهداشتی و رفاهی را به روستاها بیاوریم که جوانان به علت کبود امکانات به شهرها مهاجرت نکنند .
انتهای پیام

captcha