چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در یزد افتتاح می‌شود
کد خبر: 3737959
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در یزد افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی- معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع امور و کاهش ضرورت مراجعه به دستگاه قضایی، چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در یزد افتتاح می‌شود.

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در یزد افتتاح می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از دادگستری، حجت اسدی، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد اظهار کرد: با هدف تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع امور و کاهش ضرورت مراجعه به دستگاه قضایی، چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی چهارشنبه24 مرداد در یزد افتتاح می شود.

اسدی افزود: ارائه خدمات الکترونیک قضایی، از طرح‌های بزرگ و مهم دستگاه قضائی است که مورد توجه و تأکید مدیران عالی دستگاه قضایی قرار دارد و در این راستا گام های مؤثری برداشته شده است.

وی گفت: بدون‌ تردید اجرای این طرح، گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضائی و توسعه دولت الکترونیک به شمار می‌آید که کاهش مراجعات مردم به مراجع قضائی را در پی داشته و علاوه بر تسهیل امور مردم امکان انجام بسیاری از امور مرتبط با دستگاه قضایی بدون نیاز به مراجعه به محاکم یا دادسراها فراهم می‌آورد.

یادآور می شود از ابتدای سال 94 تاکنون 10 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان یزد راه اندازی و افتتاح شده که از این تعداد 3 دفتر در مرکز استان و مابقی در شهرستان های استان یزد دائر شده است.

انتهای پیام

captcha