حوزه آسیب‌های اجتماعی دارای یک ردیف اعتبار ملی باشد
کد خبر: 3737975
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

حوزه آسیب‌های اجتماعی دارای یک ردیف اعتبار ملی باشد

گروه اجتماعی - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه پایلوت مبارزه با آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد، گفت: حوزه آسیب‌های اجتماعی باید دارای یک ردیف اعتبار ملی باشد.

حوزه آسیب‌های اجتماعی دارای یک ردیف اعتبار ملی باشد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه امروز در نشست کارگروه اجتماعی استان که با حضور رستم‌وندی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد با بیان اینکه مباحث اجتماعی را وزیر کشور با یک حساسیت ویژه به عنوان یک اولویت اصلی دنبال می‌کنند، گفت: شرایط کرمانشاه ایجاب می‌کند به عنوان یک استان پایلوت در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته شود.
وی افزود: عدم توفیق در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی می‌تواند کشور را با یک بحران جدی روبه‌رو کند و خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت با یک درایت و دور اندیشی و با یک عزم جدی در عرصه مقابله و کاهش معضلات اجتماعی ورود کرده است.
بازوند تصریح کرد: برای اولین‌بار دولت تدبیر و امید موضوع بازسازی روحی و روانی زلزله‌زدگان را با نگاهی ویژه دنبال می‌کند و این فعالیت‌های ارزشمند با محوریت بهزیستی به ریاست دکتر محسنی بندپی و دانشگاه علوم پزشکی دنبال می‌شود.
استاندار کرمانشاه اظهارکرد: یکی از راه‌کارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی ایجاد نشاط اجتماعی با استفاده از پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های فرهنگ، هنر و ورزش است.
وی با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای یک مرکزیت اقتصادی و فرهنگی در منطقه است، گفت: متأسفانه بخش مهمی از بیکاران و حاشیه نشین‌های استان‌ها به کرمانشاه سرازیر می‌شوند.
بازوند حل مشکلات اجتماعی و حاشیه‌نشینی را مستلزم افزایش اختیارات مدیران استانی دانست و اظهار کرد: حوزه آسیب‌های اجتماعی باید دارای یک ردیف اعتبار ملی باشد تا با استفاده از این منابع مشکلات این حوزه حل شود.
انتهای پیام

captcha