قلم خبرنگاران، مشکلات و واقعیت‌های جامعه را بازگو کند
کد خبر: 3738000
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

قلم خبرنگاران، مشکلات و واقعیت‌های جامعه را بازگو کند

گروه اجتماعی - رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه تداوم در کار بزرگترین خصلت فعالان عرصه خبر و رسانه است، گفت: قلم خبرنگاران، باید مشکلات و واقعیت‌های جامعه را بازگو کند.

قلم خبرنگاران، مشکلات و واقعیت‌های جامعه را بازگو کند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم روز خبرنگار بیان کرد: تداوم در انجام کار بزرگترین خصلت فعالان عرصه خبر و رسانه بوده و کار مقطعی در عرصه رسانه راه به جایی نمی برد.

وی باتاکید بر اینکه خبرنگاران باید درحوزه های مدیریت شهری با سعه صدر برخورد کنند، تصریح کرد: خبرنگاران می توانند با ورود کارشناسانه به مشکلات شهر وجامعه در حل مسایل تاثیر بسزایی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: قلم خبرنگاران باید واقعیت های جامعه، معیشت مردم و حل مشکلات جامعه را بازگو کرده و گره هایی همچون دروغ، تهمت و افترا که از درج واقعیت جلوگیری می کنند گشوده شود.

وی اظهار کرد: انتشار خبرهای غیرموثق از جمله گره های کار خبرنگاری بوده که امروزه با وجود گسترش رسانه های مجازی شاهد انتشار اخبار بسیار غیرموثق هستیم که مشکلات بسیاری را به دنبال دارد.

اصغرزاده تصریح کرد: قلمی که بتواند موضوعات ومشکلات جامعه را باصداقت به نگارش درآورد، دچار هیچ مشکلی نخواهد شد و تمامی مردم نیز به قلم او اعتماد خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha