آموزش ۶۰۰ هنرجو در کانون ادب خرم‌آباد
کد خبر: 3738003
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
کرمی خبرداد:

آموزش ۶۰۰ هنرجو در کانون ادب خرم‌آباد

گروه هنری ـ مسئول کانون ادب خرم‌آباد با اشاره به برپایی ۲۰ نمایشگاه در این کانون، اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۶۰ هنرجو در کانون ادب خرم‌آباد آموزش دیدند.

آموزش ۶۰۰ هنرجو در کانون ادب خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، نورالدین کرمی، مسئول کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم‌آباد، امروز یک‌شنبه، ۲۱ مرداد در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ضرورت مرمت و گسترش کانون ادب این شهرستان، اظهارکرد: کانون ادب خرم‌آباد در ۹۷ رشته و با ظرفیت ۶۰ کارآموز تاکنون له ۶۰۰ هنرجو آموزش داده است این در حالی است که مرمت این کانون طی سال ۹۶ انجام شده است.
وی به برپایی ۲۰ نمایشگاه در این کانون اشاره کرد و با ذکر این مطلب که مکتب لرستان ۳ هزار سال قدمت دارد، خاطرنشان کرد: در پاریس یک ساختمان‌ مجزا برای آثار باستانی لرستان وجود دارد.

ساخت اپلیکیشن تور گردشگری لرستان در کانون ادب

کرمی با ذکر این مطلب که ساخت فرهنگسرا هزینه‌بر است اما با توجه به موقعیت استراتژیکی که کانون ادب دارد می‌توان آن احیا کرد، افزود: اپلیکشن تور گردشگری لرستان که تمام آثار و منابع طبیعی در آن وجود دارد توسط این کانون ساخته شد.
مسئول کانون فرهنگی و تربیتی ادب خرم‌آباد با اشاره به اینکه ظرفیت ایجاد بازارچه هنر در این کانون وجود دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به فضای مجازی همه از آموزش ‌گریزانند لذا باید فضایی جذاب در کانون‌های فرهنگی و تربیتی فراهم کرد.
کرمی با ذکر این مطلب که ساخت فرهنگ‌سراها توسط شهرداری است، اضافه کرد: فرهنگ‌سراهای آموزشی نوع گسترش یافته کانون‌های تربیتی است.

انتهای پیام

captcha