ارتقای عدالت آموزشی؛ زیرساخت توسعه
کد خبر: 3738004
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
خیرایی مطرح کرد:

ارتقای عدالت آموزشی؛ زیرساخت توسعه

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، ارتقای عدالت آموزشی را شاخص و زیرساخت توسعه دانست و افزود: در لرستان پوشش تحصیلی دختران نسبت پسران کمتر است.

ارتقای عدالت آموزشی؛ زیرساخت توسعه

به گزارش ایکنا از لرستان، خیراله خیرایی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که امروز، 21 مرداد در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارکرد: توجه به عدالت آموزشی در جامعه و فراهم کردن زمینه تحصیل برای تمام افراد از اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به این‌که در لرستان در زمینه پوشش تحصیلی دانش‌آموزان دختر نسبت به پسران عقب‌تر هستیم، افزود: آموزش و پرورش مکلف است
تا دوره پایان آموزش عمومی زمینه تحصیلات را فراهم کند.
خیرایی با تاکید بر ساخت مدرسه شبانه‌روزی بروجرد، خاطرنشان کرد: نباید طوری عمل شود تا دختران بویژه روستائیان از تحصیل باز بمانند چراکه ارتقا عدالت آموزشی شاخص توسعه است.
نصراله بازگیران، معاون آموزش متوسطه آموزش‌ و پرورش لرستان نیز در این جلسه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و افزود: ارتقای حقوق شهروندی از نطر‌ کیفی و کمی سیاست آموزش و پرورش است.
وی با تاکید بر اجرای عدالت پوشش تحصیلی در استان، خاطرنشان کرد: چالش‌های آموزش‌های متوسطه مانند ترک تحصیل در این دوره از تحصیلات، احصا شد.
وی به وجود ۶۵۴ کلاس مختلط در مقطع متوسطه اول اشاره کرد و گفت: در مقطع متوسطه دوم اجازه ایجاد کلاس مختلط داده نمی‌شود.

انتهای پیام

captcha