برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با محور آسیب‌های اجتماعی در سرپل‌ذهاب
کد خبر: 3738006
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با محور آسیب‌های اجتماعی در سرپل‌ذهاب

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با محوریت آسیب‌های اجتماعی در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد.

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با محور آسیب‌های اجتماعی در سرپل‌ذهاب

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با اشاره به فراخوان جشنواره تئاتر مرصاد برای اولین‌بار در گستره ملی، گفت: این جشنواره 22 تا 26 مردادماه در اسلام‌آبادغرب با حضور 18 استان آغاز به کار می‌کند.
وی افزود: فراخوان این جشنواره در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی در 5 موضوع از جمله دفاع مقدس، ایثار و شهادت، مدافعان حرم، آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: 112 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و از این تعداد 40 اثر صحنه‌ای و 63 اثر مربوط به تئاتر خیابانی است.
حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: از مجموع آثار یاد شده 22 اثر توسط هیئت داوران انتخاب شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه درادامه از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در کرمانشاه خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با اکران در اصفهان و سایر استان‌های کشور 9 تا 14 شهریورماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی افزود: بیش از 100 برنامه فرهنگی و هنری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام جعفری از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با محوریت آسیب‌های اجتماعی در منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: 30 مردادماه آخرین فرصت ارسال آثار به این جشنواره است.
انتهای پیام

captcha