انقلاب اسلامی نتیجه رأی مردم است/بی‌معنا بودن براندازی
کد خبر: 3738019
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲
کشکولی:

انقلاب اسلامی نتیجه رأی مردم است/بی‌معنا بودن براندازی

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این‌که براندازی معنایی در کشور ایران ندارد چراکه انقلاب اسلامی نتیجه رأی مردم است، اظهار کرد: در جنگ فضای مجازی ورود پیدا کردیم و روشنگری در فضای مجازی، پاسخ به شبهات و تبیین حوادث را در برنامه داریم.

انقلاب اسلامی نتیجه رأی مردم است/بی‌معنا بودن براندازی

به گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ، یک‌شنبه، 21 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، اظهار کرد: شرایط امروز کشور ملتهب است و سه مؤلفه دست به دست هم داده و این شرایط را به وجود آورده‌اند که شامل عملیات روانی سنگین و مهیب، تحریم‌ها و زخم‌های ناشی از سوء مدیریت در کشور هستند.
وی ادامه داد: فروپاشی و براندازی را سر زبان‌ها انداخته‌اند که بین مردم دلهره ایجاد شود که چه زمانی ممکن است این زلزله اتفاق بیفتد و این قضیه باعث جنگ روانی بین ملت شده است.
کشکولی اضافه کرد: داعش که جمع شد و لشکری در منطقه جای آن حاکم است و نتانیاهو به همه کشورها سفر می‌کند که خواهش کند ایران نزدیک مرزهای ما نشود چرا که احساس خفگی می‌کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این‌که خیلی از کشورها با ما هستند و صف دشمنان را به هم ریخته‌ایم که این نشان از قدرت ماست، گفت: در لبنان ۶۷ کرسی به دست آوردیم و همه به انقلاب اسلامی ایران رأی دادند و این اتفاق خیلی بزرگی است.
کشکولی خاطرنشان کرد: پاکستان یا با وهابیت است یا با آمریکا و اولین‌بار است که عمران خان، نخست‌وزیر هوادار انقلاب اسلامی است و ما به زور آمریکایی‌ها را از منطقه بیرون نکردیم و بخشی از آن به خاطر خود انقلاب اسلامی و جا افتادن آن در دل مردم منطقه است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: به گفته امام خمینی(ره) هر زمان دشمن از دست ما خیلی عصبی بود یعنی ما خیلی قوی هستیم و در حال حاضر ایران قدرت زیادی دارد.
وی با بیان این‌که آمریکا آ‌ن‌قدر وضعش ضعیف است که به‌دنبال بولد کردن پسر شاه، منافقین و دراویش و... است تا به گمانی انقلاب اسلامی را از بین ببرد، گفت: حرف‌های رئیس جمهور آمریکا در بحث اقتصاد کشورمان ضد و نقیض است چراکه از یک طرف می‌گوید هزینه‌ جنگ‌های منطقه را می‌دهد و از طرفی می‌گویند اقتصاد ایران ضعیف است.
فرمانده سپاه خضرت ابوالفضل(ع) با تاکید بر این‌که براندازی معنایی در کشور ایران ندارد چرا که انقلاب اسلامی نتیجه رأی مردم است، درباره جوسازی‌ها در فضای مجازی علیه کشور، تصریح کرد: چون به بلوغ کافی نرسیدیم فضای مجازی، فضایی باورپذیر است و دشمن از این فضا استفاده می‌کند و سوءمدیریت ما هم مزید بر علت است.
کشکولی با اشاره به این‌که در جنگ فضای مجازی ورود پیدا کردیم و روشنگری در فضای مجازی، پاسخ به شبهات و تبیین حوادث را در برنامه داریم، اظهارکرد: کرد: در این ۴۰ سال حکومت انقلاب اسلامی به اندازه ۴۰۰ سال کار کرده‌ایم.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به سخنان اخیر العبادی درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: هم‌زمان با صحبت‌های العبادی اجماعی از نخبگان و صاحب منصبان و علما و... در عراق تشکیل و یک‌بار دیگر حمایت از انقلاب اسلامی احیا شد. ما در عراق هژمونی داریم و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام

captcha