تحصیل مدیران در ساعات اداری حرام است
کد خبر: 3738024
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

تحصیل مدیران در ساعات اداری حرام است

گروه اجتماعی-استاندار خراسان‌شمالی گفت: برخی مدیران استان در ساعات اداری اقدام به تحصیل می‌کنند که این مسئله شرعا و منطقا حرام است.

تحصیل مدیران در ساعات اداری حرام است

به گزارش ایکنا، محمدرضا خباز، استاندارخراسان‌شمالی درشورای اداری استان اظهارکرد: مدیدانی که قصد تحصیل دارند، باید موضوع را به مدیران مافوق خود گزارش دهند تا تدبیری اندیشیده شود، زیرا تحصیل آنان در ساعات اداری شرعا و منطقا حرام است.

وی با اشاره به مدیران پروازی، عنوان کرد: باید مدیران در محل کار خود سکونت داشته باشند زیرا در رفت و آمد بودن مشکل بوده نمی توان به امورات رسیدگی کرد در این راستا اگر مدیری نمی تواند خانواده خود را به استان بیاورد، اعلام کند تا نسبت به جایگزینی وی در آن پست اقدام شود.

وی با انتقاد از اینکه هنوز برخی مدیران برنامه های خود را ارائه نکرده اند، خاطرنشان کرد: بنده گزارش کار نمی‌خواهم بلکه باید مدیران وضعیت و برنامه خود را در قالب دو صفحه گزارش دهند.

 خباز با تاکید بر لزوم استفاده از دولت الکترونیک در راستای کاهش رفت و آمدهای مردم به ادارات و هزینه ها، عنوان کرد: مدیر زیرساخت استان هر چه سریعتر برنامه دولت الکترونیک در استان را اعلام کند.

وی با بیان اینکه برای آشنایی با مشکلات و درد مردم باید از نزدیک به آنان سر زد، افزود: مدیران برنامه سال شهرستانی را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران فقط یک روز به مرکز استان بیایند، گفت:مدیران دستگاه‌ها را هر روز برای جلسات مختلف به استانداری دعوت نکنید بلکه آنان فقط یک تا دو روز باید به استانداری بیایند تا بتوانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه باید توجه ویژه‌ای به حوزه صنعت و معدن در استان شود، یادآورشد: نقشه معادن خراسان شمالی من را مبهوت کرداما حیف که درست از آن استفاده نشده است.

وی ادامه داد: کشاورزی و گردشگری نیز در استان اهمیت زیادی داردباید خراسان شمالی از معبر به مقصد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه مدیر عوض شده رژیم که عوض نشده، خاطرنشان کرد: به قول های آقای صالحی پایبندم.

وی با بیان اینکه کسی که استاندار می شود باید برنامه‌های خود را ارائه دهد، ادامه داد: در ارائه برنامه‌ها، طرح‌های دولت در خراسان‌شمالی را مطالبه کرده‌ام.

استاندارخراسان‌شمالی با اشاره به اینکه باید ۱۰درصد هزینه‌های آب،برق،گاز استانداری کاهش یابد، عنوان کرد: باید دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز رعایت کنند.

وی با تاکید بر صرفه جویی و استفاده صحیح ازانرژی‌ها، عنوان کرد: با توجه به کاهش مصرف برق در استان، از فردا ۲۲ مردادماه سال جاری ساعات کاری ادارات به روال سابق خود برمی‌گردد.

captcha