طرح قرآنی 1452 در کانون های مساجد گیلان اجرا می شود
کد خبر: 3738036
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
سرپرست کانون مساجد گیلان:

طرح قرآنی 1452 در کانون های مساجد گیلان اجرا می شود

گروه فعالیت های قرآنی- وحدتی پور، با بیان اینکه طرح قرآنی 1452 با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم اجرا می‌شود، تصریح کرد: بدین منظور 76 کلاس طرح قرآنی با شرکت حداقل 15 نفر در کانون های مساجد سراسر مساجد استان تشکیل می‌شود.

طرح قرآنی 1452 در کانون های مساجد گیلان اجرا می شود

حسن وحدتی پور، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، اظهار کرد: طرح قرآنی 1452 در راستای ایجاد فضای قرآنی در جامعه و لزوم بهره‌مندی بیشتر از مفاهیم قرآن کریم و تدبر در آیات الهی در گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح قرآنی 1452 با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم اجرا می‌شود، تصریح کرد: بدین منظور 76 کلاس طرح قرآنی با شرکت حداقل 15 نفر در کانون های مساجد سراسر مساجد استان تشکیل می‌شود.

این مسئول فرهنگی، بازه زمانی تشکیل این کلاس‌ها را از 2 تیر لغایت 15 اسفند سال جاری دانست و بیان کرد: این طرح در سه مقطع تابستان، پاییز و زمستان در قالب انعقاد تفاهم نامه فی مابین کانون تخصصی قرآن و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا می‌شود.

سرپرست کانون مساجد گیلان یادآور شد: این طرح قرآنی از 11 سال پیش با عنوان 1441 آغاز شد و ماه رمضان و تابستان سال 96 تحت عنوان بشارت 1451 با محوریت دو سوره ملک و واقعه به اجرا درآمد و مورد استقبال عموم مردم، دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور قرار گرفت و امسال نیز با محوریت سوره های جزء 30 در کشور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

captcha