آزادگان گنجینه های ارزشمند فرهنگ انسان سازی هستند
کد خبر: 3738038
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
رئیس ارشاد اسلامی شفت:

آزادگان گنجینه های ارزشمند فرهنگ انسان سازی هستند

گروه اجتماعی- بابایی مقدم، آزادگان را وارثان شهدا و گنجینه های ارزشمندی دانست که در درون آن فرهنگ انسان سازی دوران اسارت نهفته است.

آزادگان گنجینه های ارزشمند فرهنگ انسان سازی هستند

به گزارش ایکنا از گیلان، مهنا بابایی مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت امروز، 21 مرداد در آستانه فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، در دیدار با خانواده آزاده متوفی، علی فتحی، اظهار کرد: در 26 مرداد سال 1369 برگی دیگر از تقویم انقلاب ورق خورد و میهن اسلامی ما شاهد حضور کبوتران سبکبالی بود که پس از سال ها اسارت در زندان های بعثی، قدم به خاک پاک کشور گذاشتند.

وی آزادگان را وارثان شهدا و گنجینه های ارزشمندی دانست که در درون آن فرهنگ انسان سازی دوران اسارت نهفته است.

این مسئول فرهنگی، خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان را الگوی واقعی استقامت و صبوری خواند و تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار بوده و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

بابایی مقدم، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان اسلام برای قلع و قمع کردن نهال انقلاب تلاش زیادی را به کارگرفته اند، گفت: به برکت خون شهدا، جهاد مبارزان راه خدا و صبر و استقامت فرزندان اسلام، امروز انقلاب ما همانند یک درخت تنومند در برابر دشمنان اسلام مستحکم و پا بر جا ایستاده است.

رئیس ارشاد اسلامی شفت، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران و دلجویی از خانواده های آنان و اعلام پیروی از آرمان های شهدا و رهبر کبیر انقلاب را سرلوحه مسئولان دانست.

انتهای پیام

captcha