روز خبرنگار یادآور ایثار و از خودگذشتگی اهالی رسانه است
کد خبر: 3738058
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

روز خبرنگار یادآور ایثار و از خودگذشتگی اهالی رسانه است

گروه سیاسی - معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: روز خبرنگار یادآور ایثار و از خودگذشتگی اهالی رسانه است و افرادی همچون شهید محمود صارمی با خون پاک خود حقایق را بیان کردند.

روز خبرنگار یادآور ایثار و از خودگذشتگی اهالی رسانه است

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی – امنیتی استاندار کردستان یکشنبه شب، 21 مردادماه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در هتل جهانگردی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روز خبرنگار یادآور ایثار و از خودگذشتگی اهالی رسانه است و افرادی همچون شهید محمود صارمی با خون پاک خود حقایق را بیان کردند.
وی با اشاره به اینکه خبرنگاران از شریف‌ترین اقشار جامعه هستند که با کمترین درآمد در امر اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند، افزود: خوشبختانه استان کردستان در حوزه مطبوعات دارای کمترین جرائم مطبوعاتی است که نشان از فرهنگ بالای این منطقه دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: همچنین این مسئله نشان از همدلی و همراهی خبرنگاران با مسئولان و مجموعه دولت دارد که ما هم در مجموعه استانداری از خبرنگاران حمایت می‌کنیم.
وی بیان کرد: از مدیرانی که از خبرنگاران شکایت کرده‌اند هم درخواست داریم که به خاطر جایگاه این افراد، در شکایت خود تجدیدنظر کنند.
خوش‌اقبال اعلام کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که نباید بگذاریم با تشکیل پرونده برای این قشر زحمت کش در رساندن صدای مردم به مسئولان اخلال ایجاد شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: امروز اصحاب رسانه و مطبوعات با بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی در راستای مبانی توسعه، می‌توانند کمک کننده دستگاه‌های اجرایی باشند.
وی در ادامه عنوان کرد: در پنج سال گذشته کارهای خوبی در دولت روحانی در حوزه رسانه صورت گرفته است اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.
خوش‌اقبال با اشاره به اینکه امروز مطبوعات و خبرنگاران استان با همکاری و تعامل خود کارهای خوبی را در سطح استان انجام داده‌اند اما کافی نیست، یادآور شد: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند که باید فضای نقد را برای آن‌ها فراهم کنیم.
انتهای پیام

captcha