درخشش کارکنان آبفای استان زنجان در مسابقات قرآن وزارت نیرو
کد خبر: 3738105
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

درخشش کارکنان آبفای استان زنجان در مسابقات قرآن وزارت نیرو

گروه فعالیت‌های فرآنی - مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو همزمان با سراسر کشور در محل دارالقرآن شهر زنجان خبر داده و افزود: 5 نفر از کارکنان شرکت آبفای استان زنجان در این مسابقات حائز رتبه‌های برتر شدند.

درخشش کارکنان آبفای استان زنجان در مسابقات قرآن وزارت نیروبه گزارش ایکنا از زنجان، زهرا شکوری در حاشیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو اظهار کرد: این مسابقات در 6 رشته برگزار شد که شامل رشته‌های قرائت ترتیل، تحقیق و حفظ، مفاهیم و زبان‌آموزی و تحقیق بودند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 300 نفر از کارکنان‌، همسران و فرزندان دانشجوی صنعت آب و برق استان به رقابت پرداختند.
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در 3 مرحله شرکتی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله استانی این مسابقات و در رشته قرائت ترتیل آرزو قاضیلو از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان حائز رتبه اول و محمد رضا میری نیز رتبه سوم را کسب کرد.
شکوری اضافه کرد: در رشته حفظ قرآن کریم نیز زیبا نوروزی از شرکت آبفای استان زنجان رتبه دوم و رحمان شجاعی رتبه سوم را از آن خود کردند.
وی به کسب رتبه سوم رشته قرائت و تحقیق توسط ندا حبیبی نیز اشاره کرده و گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور معاون وزیر نیرو و مدیران صنعت آب و برق استان برگزار شد از نفرات برتر تجلیل به‌عمل آمد.
 
انتهای پیام
captcha