توزیع ۱۲۰ هزار مجله رشد در مدارس خراسان‌شمالی
کد خبر: 3738114
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

توزیع ۱۲۰ هزار مجله رشد در مدارس خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: طی سال تحصیلی گذشته ۱۲۰ هزارو ۳۵۲ مجلات رشد در مدارس استان توزیع شده است.

توزیع 120 هزارمجله رشد در مدارس خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌‍شمالی به نقل ازروابط عمومی آموزش و پرورش استان، براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی در کارگروه مجلات رشد اظهارکرد: 120 هزارو 352 مجلات رشد شامل رشد کودک ، نوآموز ، دانش آموز، نوجوان ، جوان ، معلم ، تکنولوژی آموزشی آموزش ابتدایی ،برهان متوسطه اول و دوم و مدرسه فردا در مدارس استان به مدت هشت ماه توزیع شده است
وی ادامه داد: مجله رشد معلم در نظر دارد در یکی از چهار ویژه نامه خود در ماه بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت سال آینده با محوریت استان خراسان‌شمالی به چاپ برساند.
حاتمی با بیان اینکه باید ازاین فرصت پیش آمده در راستای معرفی توانایی استان و معلمان توانمند به جامعه استفاده کنیم، گفت: یکی ازویژگی‌های مهم مجلات رشد به روز بودن مطالب می‌باشد که تجارب ارزنده‌ای از معلمان برای استفاده دیگران به چاپ می رسد.
وی عنوان کرد: باید سعی شود مطالبی جامع وکامل از تجارب فرهنگیان استان در این ویژه نامه به چاپ برسد تا در تاریخ مجلات رشد به ماندگار بماند.

captcha