ارسال ۱۰۰ هزار لیتر آب به سیستان و بلوچستان از خراسان‌شمالی
کد خبر: 3738129
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

ارسال ۱۰۰ هزار لیتر آب به سیستان و بلوچستان از خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی - معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان‌شمالی از ارسال ۱۰۰ هزار لیتر آب در طرح کمپین «نذرآب» از استان به سیستان و بلوچستان خبر داد.

ارسال 100 هزار لیتر آب برای مردم سیستان و بلوچستان ازخراسان‌شمالی

محمد رحمتی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمراستان در گفت وگو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهارکرد: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و آبفای شهری مقرر است 100 هزار لیتر آب بسته بندی و تا پایان هفته جاری به سیستان و بلوچستان ارسال شود.
وی با اشاره به جمع آوری 12 هزارو 500 بطری آب معدنی و 30 میلیون ریال کمک نقدی در استان،افزود: جمع آوری کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد.
رحمتی افزود:با توجه به وقوع خشکسالی در استان‌های جنوبی و شرقی کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان کمپین «نذر آب» توسط جمعیت هلال احمر راه اندازی شده است.
وی یادآورشد: با توجه به اینکه مردم این مناطق در بخش دارویی و تانکر نگهداری آب نیز با مشکل مواجه هستند از خیرین و نیکوکاران می خواهیم در این زمینه نیز ورود کنند.
رحمتی عنوان کرد: مردم وخیرین می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 66666 همه بانک‌های عامل واریز کنند تا بتوانیم به محرومان استان های جنوبی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان کمک کنیم.
وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی و دستگاه‌های پوز در مراکز و معابر پرتردد شهرها، مساجد و میعادگاه های نماز جمعه با همکاری و هماهنگی با ائمه جماعت و جمعه مستقر شده‌اند بنابراین مردم می‌توانند کمک های خود را تحویل دهند.

captcha