تلاش برای حفظ محیط زیست از مصادیق امر به معروف است
کد خبر: 3738164
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

تلاش برای حفظ محیط زیست از مصادیق امر به معروف است

گروه اجتماعی - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: تلاش برای حفظ محیط زیست از مصادیق امر به معروف است که آثار و برکات آن در جامعه گسترش بسیاری دارد. 

تلاش برای حفظ محیط زیست از مصادیق امر به معروف استبه گزارش ایکنا از قم، سیدرضا موسوی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم 22  مرداد در دیدار جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: حفظ و حراست از محیط زیست در آموزه‌های دینی و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و بزرگان دین بسیار تأکید شده است. 
وی با بیان اینکه قطعاً هرگونه تخریب و آسیب رساندن به محیط زیست و طبیعت و ایجاد آلودگی در جامعه از بزرگ ترین منکراتی است که باید به هر نحوی از آنها جلوگیری شود، یادآوری کرد: حفظ محیط زیست از مصادیق امر به معروف است که آثار و برکات آن در جامعه گسترش یافته و نسل‌های آینده را نیز بهره‌مند می‌سازد. 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بر ضرورت بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت های علمی و اجرایی دستگاه‌های دولتی و نهادهای حوزوی در جهت حفاظت از مواهب الهی تأکید کرد و گفت: امروز همه مردم و مسئولان وظیفه دارند تا برای حفظ امنیت و سلامت عمومی جامعه و تحقق سیاست‌های کلی محیط زیست که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، تلاش کنند. 
حسینی، جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت تلاش برای حفظ محیط زیست در کشورمان، تصریح کرد: هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در راستای انجام وظایف و تکالیف خود، معروف و منکر مختص به خود را دارند که باید احصاء و شناسایی شود. 
در پایان این جلسه نیز احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم بنابر دستورالعمل تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و در جهت احیای این دو فریضه الهی در جامعه به آنها اهدا شد. 

انتهای پیام

captcha