۱۰۰ دانشجو به اردوی جهادی مناطق محروم همدان اعزام می‌شوند
کد خبر: 3738165
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

۱۰۰ دانشجو به اردوی جهادی مناطق محروم همدان اعزام می‌شوند

گروه فرهنگی- مسئول بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از اعزام ۱۰۰ دانشجوی این دانشگاه به اردوی جهادی تابستان در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از آنا جواد عباسی مسئول بسیج‌دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: بنا بر رسالتی که بر عهده قشر دانشجو است و نظر به اینکه دانشجویان، پرچم‌دار مطالبه‌گری هستند باید همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و در حد توان به پیگیری و برطرف‌کردن مشکلات آنان همت کنند.
مسئول بسیج‌ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: با آغاز کار اردوهای جهادی در مناطق محروم و دورافتاده گروه جهادی شهید سیدمیلاد مصطفوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز فعالیت جهادی خود را در روستای راهجرد از توابع شهر قهاوند همدان در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و پزشکی در شهریور با تعداد نزدیک به ۱۰۰نفر از برادر در دو دوره‌ یک‌هفته‌ای آغاز می‌کند.
وی اضافه کرد: در این اردوی جهادی، ساخت منزل مسکونی برای یک خانم سرپرست خانوار -که داری چهار فرزند یتیم است- تعمیرات مدرسه‌ ابتدایی روستا، برگزاری یادواره‌ شهدا، کلاس‌های آموزشی برای مردم روستا، خدمات درمانی و بهداشتی به مردم، ایجاد زیرساخت فرهنگی برای ادامه‌ فعالیت‌ها در طول سال و بعد از پایان فعالیت گروه جهادی در دستور کار است.
عباسی تصریح کرد: در این زمینه یک ایده به ذهنمان رسید که همکاری با برخی از هنرمندان و دعوت از آنان برای حضور در منطقه و بین جهادگران بود که از این طریق بتوانیم دردهای مردم و مشکلات آنان را که با آن درگیر هستند، منعکس کنیم و مردم نیز با حضور این هنرمندان در کنارشان کلمه هنرمند مردمی برای آنها معنی پیدا می‌کند که امیدواریم این اتفاق خوب امسال شروعی برای این حرکت خداپسندانه باشد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین نصرتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۷
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدا قوت به تمامی بچه های جهادی مخصوصا رفقای جهادی دوره شهید سید میلاد مصطفوی
captcha