رقابت ۱۲۴ زنجانی در مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی
کد خبر: 3738168
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

رقابت ۱۲۴ زنجانی در مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی

گروه فعالیت‌های قرآنی - دبیر شورای قرآنی مدیریت درمان استان زنجان از رقابت ۱۲۴ نفر در مسابقات سراسری قرآن سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: این مسابقات در ۴ رشته برگزار می‌شود.


رقابت ۱۲۴ زنجانی در مسابقات سراسری قرآن تأمین اجتماعی
اکبر راشدین در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه سازمان تأمین اجتماعی هستیم که در آن 82 نفر از حوزه‌های بیمه‌ای و 42 نفر از بخش بیمه در دارالقرآن زنجان به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه رقابت شرکت‌کنندگان در رشته مفاهیم در ساعت 14 همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود، عنوان کرد: امسال استقبال خوبی از این مسابقات شده و تعداد شرکت‌کنندگان رشد 17 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد.
دبیر شورای قرآنی مدیریت درمان استان زنجان رشته‌های ترتیل، قرائت و تحقیق را از دیگر محورهای این مسابقات خواند و گفت: مسابقات رشته حفظ نیز در سه سطح شامل حفظ 7 جزء نخست قرآن، حفظ 14 جزء و حفظ جزء 30 قرآن برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه نفرات نخست هر یک از رشته‌های مسابقات قرآن به مرحله نهایی راه می‌یایند، تصریح کرد: 4 خانم و 4 آقا که حائز رتبه برتر شوند مهرماه برای مرحله نهایی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
راشدین خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته مقام‌های برتر کشوری از استان زنجان داشتیم و سال گذشته نیز رتبه سوم رشته مفاهیم از آن زنجانی‌ها شد.
انتهای پیام
captcha