شرکت ۲۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در طرح «یاوران ولایت»
کد خبر: 3738192
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

شرکت ۲۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در طرح «یاوران ولایت»

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی از برگزاری طرح «یاوران ولایت» با حضور ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر استان خبر داد.

 شرکت 200 دانش آموز خراسان جنوبی در طرح «یاوران ولایت»

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، سرهنگ جواد عقیلی صبح امروز 22 مرداد جاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: طرح «یاوران ولایت» همه ساله در دستور کار بسیج دانش‌آموزی قرار داشته که تا دانشجویی ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح مورد تایید مقام معظم رهبری قرار دارد، بیان کرد: هدف اصلی از این طرح تربیت نسل جوان برای تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی ادامه داد: در قالب این طرح برای 100 نفر از دانش آموزان خواهر و 100نفر از دانش آموزان برادر از ۲۵ مرداد ماه برنامه های تربیتی، فرهنگی، سیاسی، بصیرتی برگزار می شود.

عقیلی‌پور با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی در طول سال هشت رویکرد دارد، بیان کرد: امسال طرحی در سپاه به عنوان طرح اعتلای بسیج که زیر مجموعه برنامه‌های تعلیم و تربیت بوده در دستور کار قرار دارد که هدف آن اتصال دانش آموزان به مساجد است.

وی ادامه داد: امسال ۴۰ مدرسه قرار گرفته که در همین راستا ۱۲۰ نفر به عنوان سرگروه به مشهد اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی، بسیج سازندگی، آموزش های نظامی، اردو راهیان نور، مجمع ادبی و فاطمی، برنامه های ورزشی و برنامه های علمی را از دیگر برنامه های فرهنگی و تربیتی این نهاد عنوان کرد.

عقیلی‌پور با اشاره به راهیابی تیم دانش آموزی استان به لیگ علمی بین المللی پایا، یادآورشد: این لیگ در سطح کشورهای اسلامی بوده که در تهران برگزار می‌شود و امسال نیز با حضور ۱۲ کشور از دو روز قبل آغاز شده است.

انتهای پیام

captcha