۱۴۲ زوج زنجانی راهی خانه بخت شدند
کد خبر: 3738196
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
همزمان با پیوند حضرت علی‌(ع) و حضرت زهرا(س)؛

۱۴۲ زوج زنجانی راهی خانه بخت شدند

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۷۳۳ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان پرداخت شده است، گفت: در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ۱۲۴ زوج به خانه بخت رفتند.

142زوج زنجانی راهی خانه بخت شدند
به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی به‌شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: هدف کمیته امداد از ارائه این خدمت ترویج ازدواج آسان و به‌هنگام در بین جامعه هدف این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: به‌منظور کمک به تامین 161 فقره جهیزیه و  147مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد 21 نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان تاکنون مبلغ 733 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت شده است که با پرداخت کمک جهیزیه و هدیه ازدواج 142زوج زنجانی همه پرونده‌های پشت نوبتی پرداخت شد.
صفری برگزاری دوره‌های آیین همسرداری و فرزند پروری برای زوج‌های جوان تحت حمایت از برنامه‌های فرهنگی این نهاد برشمرد و گفت: این دوره‌ها با هدف تحکیم نهاد خانواده و توجه به ابعاد معنوی جامعه هدف دوره‌های آموزشی متناسب با گروه‌های هدف برگزارمی شود.
وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت : خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه و یا تلفن گویای 0968877 در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.
انتهای پیام
captcha