سازمان‌های مردم نهاد نهضت امید را در جامعه نهادینه کنند
کد خبر: 3738227
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

سازمان‌های مردم نهاد نهضت امید را در جامعه نهادینه کنند

گروه اجتماعی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد نهضت امید را در جامعه نهادینه کنند، زیرا داشتن دید و زاویه سیاسی به امور، ظلم به مردم است.

سازمان‌های مردم نهاد نهضت امید را در جامعه نهادینه کنند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، علی اسماعیلی امروز 22 مرداد در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان خراسان جنوبی، گفت: سازمان های مردم نهاد نهضت امید را در جامعه نهادینه کنند، زیرا داشتن دید و زاویه سیاسی به امور، ظلم به مردم است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به وجود خشکسالی‌ها، دوری از مرکز و تازه تاسیس شدن استان، اقدام‌های زیادی در دولت‌های مختلف صورت گرفته است، اما متاسفانه کمتر توانسته‌ایم این اقدام ها را به عنوان دستاورد بیان کنیم.

وی اظهارکرد: با قرارگیری در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکا، تبیین و بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان ضروری است به گونه‌ای که جوانان قدرت رویارویی با مشکلات را مانند 40 سال گذشته بیاموزند.

وی ادامه داد: عمل و رفتار ما نباید به گونه‌ای باشد که در روند کاری مسئولان توانمندی که قصد خدمت دارند، هم تاثیر بگذارد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه موانع باید به صورت صادقانه به مردم بیان شود، افزود: ظرفیت‌های یک استان تازه تاسیس با استان قدیمی به مراتب فرق می‌کند و مردم هم به خوبی درک می کنند.

وی تصریح کرد: امروز نگاه موجود به سازمان‌های مردم نهاد (سمن) به هیچ وجه امنیتی نیست، بلکه کاملا با نگاهی تسهیل گرایانه مورد توجه قرار می گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد در همه جای دنیا خدمات عام المنفعه را برعهده دارند، افزود: دولت‌ها هم تا جایی که کار مردم به دست خودشان حل می شود، دخالت نمی‌کنند.

وی یادآورشد: سازمان‌های مردم نهاد همواره نگاهی غیرانتفاعی و غیرسیاسی به مسایل داشته اند، اما باید با تنظیم ساختاری متوازن جلوی موازی کاری‌های احتمالی را گرفت.

انتهای پیام

captcha