اجرای طرح «نماز، کلید بهشت» برای سوادآموزان گیلان
کد خبر: 3738258
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
مدبری‌فر خبرداد:

اجرای طرح «نماز، کلید بهشت» برای سوادآموزان گیلان

گروه فرهنگی ــ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان از اجرای طرح «نماز، کلید بهشت» ویژه سوادآموزان استان خبرداد و گفت: 689 آموزش‌دهنده گیلانی در دوره آموزشی این طرح شرکت خواهند کرد.

اجرای طرح «نماز، کلید بهشت» برای سوادآموزان گیلان

غلامرضا مدبری‌فر، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به اجرای طرح «نماز، کلید بهشت»، اظهار کرد: این طرح با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ صحیح خوانی نماز برای سوادآموزان دوره‌های سواد آموزی(فردی و گروهی)، تحکیم و انتقال اجرا می‌شود.

وی افزود: برای دومین سال متوالی طرح «نماز، کلید بهشت» در استان اجرا خواهد شد که در دوره آموزشی آن 689 آموزش دهنده شرکت کرده و گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.

معاون سوادآموزی استان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده پیش بینی می‌شود 4300 سوادآموز زیر پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: برای آموزش و بیان فریضه‌های دینی، باید محتوا به درستی در اختیار مخاطبان قرار گیرد؛ اساتید شرکت کننده در اجرای طرح نماز کلید بهشت، دوره‌های تخصصی نماز را گذرانده‌اند و در این زمینه دارای تبحر هستند.

مدبری‌فر یادآور شد: این طرح در ناحیه دو رشت، لاهیجان، سیاهکل، فومن، صومعه سرا و ماسال به عنوان مجری و با مشارکت 12 منطقه دیگر در اواخر مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha