«فاطمه علی است» تجدید چاپ شد
کد خبر: 3738287
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا(س)؛

«فاطمه علی است» تجدید چاپ شد

گروه ادب ــ کتاب «فاطمه علی است» شامل مجموعه داستان‌های کوتاهی از سبک زندگی امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) تجدید چاپ شد.

«فاطمه علی است» تجدید چاپ شدبه گزارش ایکنا؛ کتاب «فاطمه علی است» که توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شده، به مناسبت اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج امیرمومنان(ع) و حضرت صدیقه طاهره(س) به چاپ دوم رسید. نویسنده این اثر، علی قهرمانی بوده و کتاب دارای چهار فصل «تولد دو نور»، «پیوند دو دریا»، «داستان زندگی» و «در فراق یار» است که در قطع جیبی و در 192 صفحه به رشته تحریر درآمده است.
در بخشی از کتاب می‌خوانید: مسجد دیگر جای نشستن نداشت، پر از مهمان‌های عروسی بود. قرار بود بعد از نماز، عقد پسرعمو و دخترعمو خوانده شود. عقد علی(ع) پسر ابیطالب و فاطمه(س) دختر محمد(ص) رسول خدا. همهمه‌ای بود. پیامبر(ص) شروع به صحبت کرد. همه ساکت شدند.
قبل از خواندن خطبه گفت: «این افتخار فقط برای فاطمه است که صیغه عقدش را جبرئیل پیشاپیش، روبه روی صف فرشتگان و در آسمان چهارم خوانده است». ای مردم و ای بزرگان قریش! من به خواستگاری‌تان از فاطمه پاسخ «نه» ندادم؛ بلکه این خداوند بود که شما را نپذیرفت. جبرئیل بر من نازل شد و گفت: خداوند فرموده اگر علی(ع) را برای فاطمه(س) نیافریده بودم تا روز قیامت از آدم ابوالبشر، شوهر و همسری هم‌تراز فاطمه پیدا نمی‌شد.
علاقه‌مندان برای خرید کتاب می‌توانند به کتابفروشی‌های معتبر مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha