برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ و تجوید در موسسه الرحمن شهرکرد
کد خبر: 3738303
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ و تجوید در موسسه الرحمن شهرکرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر عامل موسسه قرآن و عترت(ع) الرحمن شهرکرد از برگزاری دوره‌های تربیت مربی در دو بخش حفظ و تجوید در مهرماه سال جاری در این موسسه خبرداد.

برگزاری دوره های تربیت مربی حفظ و تجوید در موسسه قرآن و عنرت (ع) الرحمن شهرکرد

روح انگیز بهرامی مدیر موسسه قرآن و عترت(ع) الرحمن  در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولین مرحله ارتباط و انس با قرآن، روخوانی و تجوید می باشد گفت: وقتی انسان با لحن زیبایی قرآن بخواند هم خودش و هم در مخاطب تاثیر بسزایی دارد.
وی در ادامه افزود: برآیند و بازخورد دوره تربیت مربی قرآن باید بگونه ای باشد که مربیان ما هم خودشان بتوانند قرآن را با تجوید کامل تلاوت کنند و هم بتوانند نیاز نسل جوان را با راه اندازی کلاس های تجوید برطرف کنند.
بهرامی در ادامه افزود: بنا برنیاز جامعه قرآنی استان و همچنین طبق طرح های ابلاغی سازمان دارالقرآن کشور درشش ماه دوم سال جاری دو دوره تربیت مربی در بخش حفظ و تجوید در موسسه قرآن و عترت (ع) الرحمن برگزار می شود.
مدیر موسسه الرحمن گفت: بنا برهماهنگی های انجام شده دوره تربیت مربی تجوید ویژه خواهران و با حضور قاری بین المللی خانم عباس نظری در مهرماه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون ورودی دوره تربیت مربی تجوید روز دوشنبه 12 شهریور برگزار می شو د تاکید کرد: دارا بودن گواهی پایان دوره ترجمه مفاهیم قرآن کریم سطح 3 و قرائت قرآن کریم سطح 5 گرایش تحقیق یا ترتیل (مشروط بر اینکه حداقل امتیاز کسب شده در بخش تجوید و وقف و ابتد- کتبی و شفاهی – 16 از 20 باشد) یا قبولی در آزمون های ورودی از شروط اصلی حضور در این دوره است.
وی گفت: آزمون ورودی این دوره از کتابهای مفاهیم مسعود وکیل جلد 1تا 6 و قرائت سطح 5 روز دوشنبه 12 شهریور برگزار می شود.
بهرامی همچنین با اشاره به این که 16 ساعت از این دوره غیر حضوری خواهد بود، عنوان کرد: کلاس ها ی حضوری این دوره از مهرماه روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت 54 ساعت در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود .
مدیر موسسه الرحمن افزود: دوره تربیت مربی حفظ نیز برای خواهران و برادران در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود که شرایط ورود به این دوره و آزمون های ورودی و زمان آنها متعاقبا اعلام می شود.
وی با بیان اینکه در پایان دوره به مربیانی که حد نصاب لازم امتیاز را کسب کنند مدرک مربی‌گری اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره با داشتن شرایط لازم می‌توانند به موسسه قرآن و عترت الرحمن واقع در شهرکرد حد فاصل خیابان مولوی و شریعتی کوچه 51 پلاک 8 مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 32221312 تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام

captcha