شناسایی و تربیت استعدادهای تدریس مهم‌ترین هدف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم است
کد خبر: 3738304
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
تقی‌پور:

شناسایی و تربیت استعدادهای تدریس مهم‌ترین هدف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، شناسایی و تربیت استعدادهای تدریس را مهمترین هدف برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم برشمرد.

شناسایی و تربیت  استعدادهای تدریس مهمترین هدف برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن کریم است.

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی  در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم با همکاری موسسه قرآن و عترت الرحمن با حضور قاری بین المللی برگزار می شود افزود: ايجـاد زمينـه و انگيـزه در معلّمـان تجـربي قرائـت قرآن کریم، جهـت استمـرار و تداوم دانش‌اندوزي در علوم قرآني و مهارتهاي تدريس در سطوح علمي و تخصصي یکی از اهداف برگزاری این دوره است.
وی همچنین با اشاره به اینکه شناسایی و تربیت استعدادهای تدریس مهمترین هدف برگزاری دوره های تربیت مربی است، ادامه داد: تعميم روشهاي بديع و انتقال مهارتهاي تدريس يكپارچه و نظامند قرائت قرآن كريم در سطح كشور و تکمیل حلقه های آموزشی در راستاي زمينه‌سازي و اجراي نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن کریم است.
سرپرست اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم در مهرماه با همکاری موسسه الرحمن و با حضور قاری بین المللی سرکارخانم عباس نظری ویژه خواهران به مدت 54 ساعت حضوری و 16 ساعت غیر حضوری برگزار می شود.

وی افزود: دارا بودن گواهی پایان دوره ترجمه مفاهیم قرآن کریم سطح 3 و قرائت قرآن کریم سطح 5 گرایش تحقیق یا ترتیل (مشروط بر اینکه حداقل امتیاز کسب شده در بخش تجوید و وقف و ابتد- کتبی و شفاهی – 16 از 20 باشد) یا قبولی در آزمون های ورودی ا از شروط اصلی حضور در این دوره است.
تقی پور گفت: آزمون ورودی این دوره از کتابهای مفاهیم مسعود وکیل جلد 1تا 6 و قرائت سطح 5 روز دوشنبه 12 شهریور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در پایان دوره به مربیانی که حد نصاب لازم امتیاز را کسب کنند مدرک مربی‌گری اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ه با داشتن شرایط لازم می‌توانند به موسسه قرآن و عترت الرحمن واقع در شهرکرد حد فاصل خیابان مولوی و شریعتی کوچه 51 پلاک 8 مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 32221312 تماس حاصل نمایند.

 انتهای پیام

captcha