نمایش ۲۶ فیلم در بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم کوتاه شهروند سقز
کد خبر: 3738321
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

نمایش ۲۶ فیلم در بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم کوتاه شهروند سقز

گروه فرهنگی- دبیر هفته فرهنگی شهروند سقز از نمایش ۲۶ فیلم در بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم کوتاه شهروند سقز خبر داد و گفت: این فیلم‌ها در بخش داستانی شهروندی، داستانی آزاد، مستند بخش شهروندی، انیمیشن بخش شهروندی و آزاد و فیلم‌های موبایلی اکران شد.

نمایش ۲۶ فیلم در بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم کوتاه شهروند سقز 

امیر زارع‌زاده، دبیر هفته فرهنگی شهروند سقز در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اکرام فیلم‌های راه یافته به دومین جشنواره فیلم شهروند اظهار کرد: هیات داوران دومین جشنواره فیلم کوتاه شهروند سقز متشکل از زانیار لطفی، جلال نصیری و ایوب گلکار، پس از برسی ٦٥ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۲۶ فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه معرفی کرد.
وی فزود: این فیلم‌ها از ۱۴الی ۱۹ مرداد جاری در سالن ارشاد اسلامی سقز اکران شد و با استقبال خوب مردم فرهنگ دوست شهرستان سقز همراه بود.
زارع‌زاده به فیلم‌های بخش داستانی شهروندی اشاره کرد و افزود: تولدی دیگر به کارگردانی مینو سلیمان زاده،ده هزار و یک شب به کارگردانی امید نیک رو، آخرین آغوش و مردی که یادش رفت نفس بکشد به کارگردانی سامان حسین پور از سقز، آرامش به کارگردانی وریا ناصری، گاهی به زمین بنگرربه کارگردانیرابراهیم عبدالحکیمی، پدر به کارگردانی خسرو انصاریان، پروانه‌ها به کارگردانی عدنان زندی از سنندج، گنجشک‌های کوچه ما به کارگردانی ژیوار فرج‌زاده از صاحب و هاواری سه لو جگه کان به کارگردانی جمشید فرجوند فردا از بیجار در این بخش اکران شدند.
دبیر هفته فرهنگی شهروند، فیلم‌های حرف تازه‌ای نیست به کارگردانی سامان خدادی از بیجار، فیلم‌های سرباز و عروس باران به کارگردانی آکو زند کریمی، شمع سرد به کارگردانی نوید زارع، مونس به کارگردانی اسرین محمودی از سنندج، آوات به کارگردانی خالد فرج‌زاده از صاحب و ویلای ذخیره به کارگردانی شاهو احمدی از سنندج)را فیلم‌های اکران شده در بخش داستانی آزاد اعلام کرد.
وی همچنین گفت: در بخش مستند بخش شهروندی فیلم‌های قاشق به کارگردانی جلال ویسی از سنندج، لالو حسن به کارگردانی عبدالحمید مقدمی از اورامان تخت، ثانیه‌ها به کارگردانی زینب رضوان از سقز و یکشنبه سیاه به کارگردانی برهان احمدی از سنندج به نمایش درآمد.
زارع زاده، فیلم‌های شهر زیبا، بالانس و صدای جاده به کارگردانی برزان رستمی از سنندج را فیلم‌های بخش انیمیشن بخش شهروندی و آزاد عنوان کرد و افزود: فیلم‌های زندگی به کارگردانی ارسلان امینی از صاحب و پیر شالیار به کارگردانی عبدالحمید محمدی از اورامان تخت در بخش فیلم‌های موبایلی در این دوره از جشنواره فرهنگی شهروند سقز اکران شد.
وی یادآور شد: هفته شهروند توسط شورای شهر و شهرداری سقز از ۱۴ الی ۱۹ مرداد در ۴ بخش قرآن، کاریکاتور، فیلم و تئاتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha