آموزش ۲۵ قرآن‌آموز در خانه قرآن «حضرت رقیه (س)» بناب
کد خبر: 3738335
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

آموزش ۲۵ قرآن‌آموز در خانه قرآن «حضرت رقیه (س)» بناب

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر خانه قرآن شهری «حضرت رقیه(س)» بناب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ۲۵ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی و تجوید از گرایش‌های آموزشی این خانه قلمداد می‌شود.

 آموزش 25 قرآن آموز در خانه قرآن «حضرت رقيه(س)» بناب

زيبا قربانيان، مدیر خانه قرآن شهری «حضرت رقيه(س)» بناب در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 25 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روانخوانی و تجوید از گرایش‌های آموزشی این خانه قلمداد می شود.
وی، از دانستن معنی عشق به اللّه در کلاس معنوی قرآن گفت و افزود: کلاس معنوی قرآن انسان را با معرفت و عاشق می کند، هرکس می خواهد معنی عشق به اللّه را بفهمد، باید با کاروان قرآن و قرآنیان همسفر شود و جرعه ای از آن را بنوشد.
وی، به پایه‌های سنی قرآن آموزان این خانه قرآنی اشاره کرد و گفت: قرآن آموزان در پایه سنی نونهال و نوجوان در کلاس‌های آموزشی حاضر می شوند.
قربانيان ادامه داد: یکى از دستوراتی که پیشوایان دین در باب تلاوت قرآن به ما داده‌اند، خواندن از روى آن است و روى این مسئله تاکید فراوانى کرده‌اند. چه بسا علت این تاکید، بهره گرفتن از «نورانیت» قرآن است، تا مسلمانان از آن بهره بیشترى ببرند و نورانیتش در آنان اثر گذارد.
مدیر خانه قرآن شهری حضرت رقيه(س) بناب، ضمن بازگو نمودن امتیازات یادگیری روانخوانی قرآن یادآور شد: قرآن آموزان درپی یادگیری روانخوانی تلفظ صحیح کلمات و آیات قرآن کریم از نظر کتابت و علامت گذاری را می آموزند.
انتهای پیام

captcha