برگزاری دوره آموزشی «نماز؛ کلید بهشت» در مارگون
کد خبر: 3738344
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

برگزاری دوره آموزشی «نماز؛ کلید بهشت» در مارگون

گروه معارف ـ دوره آموزشی عملی «نماز؛ کلید بهشت» ویژه آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در مارگون برگزار شد.

دوره آموزشی«نماز کلید بهشت» در مارگون برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، کریم اختری‌مقدم، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مارگون روز گذشته، 22 مردادماه اظهار کرد: با حضور 110 نفر از آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی واجد شرایط در محل هنرستان کاردانش رضوان به مدت دو روز در حال برگزاری است.
وی افزود: با توجه به کثرت و پراکندگی روستاهای این منطقه تعداد زیادی از جمعیت این منطقه در زمان‌های گذشته از نعمت سواد محروم مانده‌اند که به حمدالله با تلاش و کوشش ومجموعه سواد آموزی میزان بی سوادی در این منطقه در حال ریشه کنی است که در آینده‌ای نزدیک جشن پایان بی سوادی به طور کامل برگزار خواهد شد.
همچنین، سیدالیاس چراغ‌زاده، مدرس دوره آموزش عملی نماز کلید بهشت نیز گفت: یکی از اهداف نهایی هر سواد آموز یادگیری شیوه و سبک زندگی و بالا بردن اطلاعات عمومی است که آموزش دهندگان در این راستا با بهره گیری از علم روز و انتقال آن به سواد آموزان می‌توانند در راستای آگاهی دادن به جامعه کمک بزرگی انجام دهند .
بنابراین گزارش، همچنین، حمداله خواهش‌نیک، معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان ضمن تقدیر و تشکر از آموزش دهندگان به دلیل شرایط سخت زندگی در راستای یاد دهی، این قشر از جامعه را سفیران نجات میزان سواد در جامعه ذکر کرد.
وی تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف آموزش عملی نماز کلید بهشت آشنایی سواد آموزان با ضرورت و چرایی اقامه نماز و علاقه مندی به خواندن نماز و رعایت احکام آن است که امید است اموزش دهندگان در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
انتهای پیام

captcha