برپایی دوره «تربیت مربی حفظ قرآن» در جامعةالقرآن قم
کد خبر: 3738354
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

برپایی دوره «تربیت مربی حفظ قرآن» در جامعةالقرآن قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دوره تربیت مربی حفظ قرآن ویژه مربیان مقطع نوجوانان و بزرگسالان در جامعةالقرآن در حال برپایی است.

به گزارش ایکنا؛ دوره تربیت مربی حفظ ویژه مربیان مقطع نوجوانان و بزرگسالان شعب سراسر کشور مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌ البیت(ع) تا پنج‌شنبه، 25 مردادماه در استان قم در حال برپایی است.
این دوره به مدت یک هفته به طول می‌انجامد و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی گرفته می‌شود و سپس داوطلبان برای حضور در آزمون کلاس‌داری عملی آماده می‌شوند و در ادامه به استان‌های محل اقامت خود بازگشته و پس از یکسال همکاری با یکی از شعب جامعةالقرآن و تدریس، برای آنها گواهینامه صادر می‌شود.
یادگیری قرآن از منظر آیات و روایات و کتاب حفظ کافی(درسنامه حفظ احادیث منتخب شریف کافی) و مکالمه قرآنی با تدریس حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعةالقرآن، اخلاق مربیگری توسط حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه، توجیه آئین‌نامه بزرگسالان با مربیگری حجت‌الاسلام علیرضا نجفی، مدیر آموزش بزرگسالان جامعةالقرآن، روانشناسی توسط جعفر آرشید، بهداشت و تغذیه و حافظه با مربیگری شیرین‌بیان، روش آموزش تقلیدی توسط استاد بنی‌فاطمی‌، چرایی و چگونگی حفظ با تدریس حجت‌الاسلام علی قاسمی و روش‌ داوری و نمره‌دهی توسط نصراللهی از جمله سرفصل‌های این دوره است.
یادآور می‌شود، دفتر مرکزی جامعةالقرآن در قم، خیابان شهدا(صفاییه)، کوچه 15، پلاک 7 قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 37831900- 025 تماس بگبرند. همچنین دفتر مرکزی این مؤسسه در استان تهران در میدان امام حسین(ع)، ابتدای خیابان دماوند، جنب اداره برق بوعلی، کوچه عاشقباه، پلاک 13، واحد1 قرار دارد. همچنین مخاطبان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ 77582757- 021 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha